Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 23.12.2011 10:06
-Ma podwójny skok
- 20 hp za każdego fraga
- pełny magazynek za każdego fraga
Inteligencja 0
Zdrowie 40
Wytrzymałość 25
Kondycja 20
Bronie famas
Weteran (klasa premium)
- Posiada Dual Kriss
Inteligencja 0
wytrzymałość 20
Zdrowie 30
Kondycja -20
bronie urp 45
General (klasa premium)
dostaje SVDEX
inteligencja 0
zdrowie 10
wytrz 20
Bronie ak 47
Tropiciel (klasa premium)
- Z nożem jest mało widoczny
_ mniejsza grawitacja
- 2 miny
Inteligencja 10
zdrowie 20
wytrz 30
Bronie p228, deagle
#2
Napisano 23.12.2011 11:40
Użytkownik Spid3r edytował ten post 23.12.2011 11:43
#3
Napisano 23.12.2011 15:39
#4
Napisano 23.12.2011 16:53
Kapitan - ADMIN_LEVEL_A
Tropiciel - ADMIN_LEVEL_B
Załączone pliki
Użytkownik Spid3r edytował ten post 23.12.2011 16:54
#5
Napisano 23.12.2011 18:50
#6
Napisano 23.12.2011 19:39
Załączone pliki
#7
Napisano 23.12.2011 23:18

Sory za zamieszanie:D
#8
Napisano 23.12.2011 23:20
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Tropiciel (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Z nożem jest mało widoczny, mniejsza grawitacja i ma 2 miny";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_)
{
client_print(id, print_chat, "[Tropiciel (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
http://amxx.pl/kompi...s_tropiciel.sma
#9
Napisano 23.12.2011 23:56
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_tropiciel.sma(69) : warning 217: loose indentation codclass_tropiciel.sma(71) : warning 217: loose indentation codclass_tropiciel.sma(81) : warning 217: loose indentation codclass_tropiciel.sma(82) : warning 217: loose indentation Header size: 1412 bytes Code size: 5468 bytes Data size: 2100 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes) Total requirements: 25364 bytes 4 Warnings. Done.
Nie da się zmienić na amxx.pl
#10
Napisano 24.12.2011 00:20

Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych