Witam. Proszę o zrobienie klasy Sith zeby miała taki model noża: http://www.gamebanana.com/skins/113525
skin: http://www.gamebanana.com/skins/109718 i żeby klasy była premium na flage x
Int:0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 100
kondycja: 150
i z noża 1/1 z góry dzięki. rozdaje +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.12.2011 10:13
#3
Napisano 22.12.2011 16:04
dzięki bardzo za klasę ale nie działa mi 1 hit z noża możesz pomóc?
#4
Napisano 22.12.2011 18:00
proszę )
Zobacz czy dobrze dziala bo nie wiem czy dobrze zrobilem
Zobacz czy dobrze dziala bo nie wiem czy dobrze zrobilem
Załączone pliki
#5
Napisano 22.12.2011 18:20
nadal nie działa i nie widać modeli
#6
Napisano 22.12.2011 18:23
Ale patrzyles PPM czy LPM ? Bo jest ustawione na PPM ,a z modelami to nic nie robilem wiec musza dzialac.
#7
Napisano 22.12.2011 18:27
to i to patrzyłem i nic
hmm... a dodaj że dwoma od razu zabija. bo miałem podobny problem z inna klasą
hmm... a dodaj że dwoma od razu zabija. bo miałem podobny problem z inna klasą
Użytkownik ALIENm edytował ten post 22.12.2011 19:23
#8
Napisano 22.12.2011 21:34
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Sith";
new const opis[] = "1/1 z noża.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/knife/v_swiet.mdl");
precache_model("models/knife/p_swiet.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Sith] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_swiet.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_swiet.mdl")
}
}
}
#9
Napisano 23.12.2011 09:16
ok wszystko działa jak należy do zamknięcia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych