a takie małe pytanko, bo widzę tam jakieś frakcje, frakcji nie dopisywało się to pliku cod_frakcje.ini ? Bo w takim przypadku, teraz powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "UkrytySzpieg";
new const opis[] = "z M4 jest ubrany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}