Witam!
Mam taki problem , bo zrobiłem sobie roundsound z własnymi piosenkami i nie chcą lecieć przy końcu
Wszytsko jest niby dobrze bo jak sie wchodzi na serwer to sie normalnie wszytsko ładnie ściaga i nie wiem w czym ktwi problem , chyba że może być to spowodowane tym że nie dodałem cvarów do amxx.cfg ??
Jezeli tka to proszę o podanie tych cvarów
proszę o szybką odpowiedź , Dziękuje !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Roundsound
Temat rozp. Misiu457, 04.02.2009 20:41
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.02.2009 20:41
#2
Napisano 04.02.2009 21:05
masz Alternative Round Sound ?
#3
Napisano 04.02.2009 21:39
masz Alternative Round Sound ?
To znaczy chodzi ci o nazwe pluginu ?? Ten plugin odtwarza na końcu kazdej rundy muzyczke a jeśli chodiz o nazwe to ja ten pluugin compilowałem i nazwałem roundsound.amxx . Nie wiem czy to coś da ale tak on wygląda :
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,5)
client_cmd(0,"mp3 stop")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss4")
case 5: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,6)
client_cmd(0,"mp3 stop")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss6")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss7")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss8")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss9")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss10")
case 5: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss11")
case 6: client_cmd(0,"mp3 loop vss/vss12")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("vss/vss.mp3")
precache_sound("vss/vss1.mp3")
precache_sound("vss/vss2.mp3")
precache_sound("vss/vss3.mp3")
precache_sound("vss/vss4.mp3")
precache_sound("vss/vss5.mp3")
precache_sound("vss/vss6.mp3")
precache_sound("vss/vss7.mp3")
precache_sound("vss/vss8.mp3")
precache_sound("vss/vss9.mp3")
precache_sound("vss/vss10.mp3")
precache_sound("vss/vss11.mp3")
precache_sound("vss/vss12.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}Jeżeli chodzi Ci o coś innego to napisz mi jak to sprawdzić i napiszę
#4
Napisano 04.02.2009 21:41
Ja się na tym rS nie znam.
Spróbuj zrobić rS na Alternative Round Sound.
Pzdr...
Spróbuj zrobić rS na Alternative Round Sound.
Pzdr...
#5
Napisano 04.02.2009 21:46
loop -> play, chyba że chcesz żeby non-stop leciały, no i w ścieżce sound/ na początku:
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,5)
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss4")
case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,6)
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss6")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss7")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss8")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss9")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss10")
case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss11")
case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/vss/vss12")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("vss/vss.mp3")
precache_sound("vss/vss1.mp3")
precache_sound("vss/vss2.mp3")
precache_sound("vss/vss3.mp3")
precache_sound("vss/vss4.mp3")
precache_sound("vss/vss5.mp3")
precache_sound("vss/vss6.mp3")
precache_sound("vss/vss7.mp3")
precache_sound("vss/vss8.mp3")
precache_sound("vss/vss9.mp3")
precache_sound("vss/vss10.mp3")
precache_sound("vss/vss11.mp3")
precache_sound("vss/vss12.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
#6
Napisano 04.02.2009 21:46
Ja się na tym rS nie znam.
Spróbuj zrobić rS na Alternative Round Sound.
Pzdr...
Czyli jak , nie rozumiem o co Ci chodzi
Żeby ściągnąć inny plugin ? Wtłumacz mi to bardziej szczegółowo
Pavulon czyli z loopp mam zmienić na play ?? OK. Zaraz albo jutro wypróbuje i dam znać
Hmm.. dziwna sprawa , zrobiłem tak jak napisałeś i nie ściągneły sie wszystkie piosneki tylko pare ?
Wszystko chyba dobrze wrzuciłem , jak zrtobić żeby wszystkie piosenki ściagało ??
Pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









