Witam, poszukuję pluginu na mój serwer cod, który zablokowałby możliwość bicia z noża.
Chodzi mi o blokadę TYLKO NOŻA I TYLKO BICIA LMP.
PPM ma działać
Pomożecie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2011 19:42
#2
Napisano 18.12.2011 05:52
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("only PPM", "1.0", "rydy17")
}
public client_PreThink(id){
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(get_user_button(id) & IN_ATTACK && iWeapon == CSW_KNIFE)
return
}
zobacz czy dziala
#3
Napisano 18.12.2011 12:16
Niestety nie działa ;/
#5
Napisano 18.12.2011 13:13
Wiem bo już go instalowałem
Niestety działa na wszystkie bronie (nie tylko nóż)
A co do noża- owszem, blokuje go, ale jeśli nacisnę PPM i wtedy lewy to można z noża już bić ;(
Niestety działa na wszystkie bronie (nie tylko nóż)
A co do noża- owszem, blokuje go, ale jeśli nacisnę PPM i wtedy lewy to można z noża już bić ;(
#6
Napisano 19.12.2011 21:31
sprawdź
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 #define m_flNextPrimaryAttack 46 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy,"weapon_knife","fwPrimary") } public fwPrimary(id){ set_pdata_float(id, m_flNextPrimaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS) }
#7
Napisano 20.12.2011 16:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("only PPM", "1.0", "rydy17")
}
public client_PreThink(id){
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(get_user_button(id) & IN_ATTACK && i[color=#3D3D3D]Weapons[/color]&(1<<[color=#3D3D3D]CSW_KNIFE[/color]))
return
}
to tez powinno zadzialc a jak nie to to to jeszce w curveapon mozna zrobic
#8
Napisano 20.12.2011 16:48
nie ma nic gorszego niż robienie tego w prethinku
#9
Napisano 21.12.2011 18:10
Darka powinno na 100% działać, ale mozna to zrobić jeszcze tak:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "hamWeaponPrimAttack")
public hamWeaponPrimAttack(iEnt)
return HAM_SUPERCEDE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych