#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Klasa Kameleon zmieniajace się modeleW klasie Kameleon co jakiś czas zmienia się model (jak jesteś w TT do zmieniaja się modele TT)
#1
Napisano 17.12.2011 14:40
#3
Napisano 17.12.2011 16:55
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 17.12.2011 20:49
#4
Napisano 17.12.2011 23:37
Co Ci przeszkadza, że się modele zmieniają?
#5
Napisano 18.12.2011 08:47
Bo o to chodzi w tym chodzi, z m4 wygląda jak CT, a z ak jak TT.
Co Ci przeszkadza, że się modele zmieniają?
co jakis czas zmienia mu się model TT (nie ma tak jak by stałego)
Czytanie ze zrozumieniem !
@topic
Try..
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, "sas");
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, "arctic");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}@down
A co Ci do tego, że mu przeszkadza ? Jeżeli pisze taki temat to oczekuje pomocy a nie bezsensownych postów !
Użytkownik radim edytował ten post 18.12.2011 18:10
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














