#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wojak";
new const opis[] = ", ma 1,3 szansy na zabicie z he oraz 1,2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
Użytkownik RETTEVER edytował ten post 14.12.2011 14:25


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











