Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] super szpieg

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.12.2011 08:45

Przerobi ktoś na klasę premium na flagę T ? mi coś errory się sypią.
http://amxx.pl/topic...3-super-szpieg/

@EDIT

Udało mi sie to zrobić ale wyszedł mi taki warning ( function "cod_class_enabled" should retrun a valve.) Czy ten warning będzie coś robił ? Przeszkadzał albo coś?

Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 06.12.2011 09:14

  • +
  • -
  • 0

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 06.12.2011 09:26

dodaj
return COD_CONTINUE;
do publica cod_class_enabled przed ostatnią klamrą.

@down do tego nie trzeba .sma bo już mu wytłumaczyłem. Poza tym podał temat z tą klasą.

Użytkownik V3ko edytował ten post 06.12.2011 15:06

  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.12.2011 15:00

Może daj sma ? xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.12.2011 18:15

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.12.2011 19:35


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>



#define PLUGIN "Spy [TF2]"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"



#define PASEK 5178

#define PASEK_LAD 4321



new bool:jest_niewidzialny[32];

new przez[32];

new czas[32]

new HUD;

new bool:is_spy[32];



new const nazwa[] = "Super Szpieg";

new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";

new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = -5;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;







public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Spawn",1);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDmg");

    register_clcmd("say /pomoc","Pomoc")

    

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazPasek");

    

    HUD= CreateHudSyncObj()

}

public Pomoc(id)

{

    if(is_spy[id])

    {    

        client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")

        client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")

        client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")

        client_print(id,print_chat,"Klasa Wykonana przez CheQ'a.")

    }

}

public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    is_spy[id] = true;

    czas[id] = 10;

    

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

    is_spy[id] = false;



public Spawn(id)

{

    if(is_spy[id])

    {

        przez[id]=255

        remove_task(id + 9823)

        remove_task(id + PASEK)

        jest_niewidzialny[id]=false;

        czas[id] = 10;

        client_print(id,print_chat,"Nie wiesz jak grac Super Szpiegiem? Wpisz /pomoc")

    }

}

    

public client_PreThink(id)

{

    if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && jest_niewidzialny[id])

    {

            

        remove_task(id + 9823)

        remove_task(id+PASEK)

        remove_task(id+PASEK_LAD)

        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

        przez[id] = 255;

        

        if(czas[id]<10)

            set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)

    }

    if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2) && (pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && czas[id] && !jest_niewidzialny[id])

    {

        remove_task(id+PASEK_LAD)

        remove_task(id+PASEK)

        remove_task(id + 9823)

        set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)

    }

    if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && (jest_niewidzialny[id]))

    {

        if(task_exists(id + 9823))

            remove_task(id + 9823)

        

        remove_task(id+PASEK)

        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

        przez[id] = 255;

        jest_niewidzialny[id]=false;

        if(czas[id]<10)

            set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!is_spy[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

        

    new health = get_user_health(this);

    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

    

    if(health < 2)

        return HAM_IGNORED;

    

    

    if(weapon == CSW_KNIFE && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))

        damage=float(health);

    

    SetHamParamFloat(4, damage);

    return HAM_IGNORED;

}

public niewidzialny(id)

{

    id-=9823;

    if(przez[id]>0)

    {

        przez[id]-=15;

        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, przez[id]);

        set_task(0.1,"niewidzialny",id + 9823)

    }

    else

    {

        client_print(id,print_center,"Jestes niewidzialny")

        remove_task(id + 9823)

        jest_niewidzialny[id]=true;

        set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public CzasFun(id)

{

    id-=PASEK;

    

    if(czas[id]!=0)

    {

        czas[id]-=1;

        set_task(1.0,"CzasFun",id+PASEK)

    }

    else

    {

        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

        przez[id] = 255;

        jest_niewidzialny[id]=false;

        remove_task(id+PASEK)

        set_task(2.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)

    }

}

public LadowaniePaska(id)

{

    id-=PASEK_LAD;

    jest_niewidzialny[id]=false;

    if(czas[id]<10)

    {

        czas[id]++

        set_task(1.0,"LadowaniePaska",id+PASEK_LAD)

    }

    else

        remove_task(id+PASEK_LAD)

}

public PokazPasek(id)

{

    if(!is_user_alive(id) || !is_spy[id])

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(czas[id]<4)

        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

    else

        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.6, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

        

    

    ShowSyncHudMsg(id, HUD,"Spy^n[------%d-----]",czas[id])

    return PLUGIN_CONTINUE;

}    

//Kod wziety CodMod.

stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)

{

    if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)

        return true;

    

    return false;

}

stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)

{

    new Float:vec2LOS[2];

    new Float:flDot;

    new Float:CoreOrigin[3];

    new Float:TargetOrigin[3];

    new Float:CoreAngles[3];

    

    pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);

    pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);

    

    if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)

        return 0.0;

    

    pev(Core,pev_angles, CoreAngles);

    

    for ( new i = 0; i < 2; i++ )

        vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];

    

    new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);

    

    //Normalize V2LOS

    if (veclength <= 0.0)

    {

        vec2LOS[0] = 0.0;

        vec2LOS[1] = 0.0;

    }

    else

    {

        new Float:flLen = 1.0 / veclength;

        vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;

        vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;

    }

    

    //Do a makevector to make v_forward right

    engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);

    

    new Float:v_forward[3];

    new Float:v_forward2D[2];

    get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

    

    v_forward2D[0] = v_forward[0];

    v_forward2D[1] = v_forward[1];

    

    flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];

    

    if ( flDot > 0.5 )

    {

        return flDot;

    }

    

    return 0.0;

}



stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )  

{

    return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );

}




  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.12.2011 21:10

na razie nie sprawdze czy działa ale zapewne tak :]. Powiesz mi czy coś było źle albo przez co był ten warning.
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.12.2011 21:25

dodaj

return COD_CONTINUE;
do publica cod_class_enabled przed ostatnią klamrą.


Użytkownik radim edytował ten post 06.12.2011 21:25

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.12.2011 21:57

aha thx proszę zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 07.12.2011 00:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych