Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja odpowiadająca za sprawdzanie pomieszczenia .


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.12.2011 18:12

Czy jest może jakaś funkcja, która sprawdza nam np. gdy rzucimy Granat to wyskoczy informacja, że granat nie może wybuchnąć w pomieszczeniu tylko na zewnątrz ..

Wiem, że w tym pluginie coś takiego jest ale nie wiem, która to funkcja :

Spoiler


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.12.2011 18:21

stock Float:is_user_outside(id) {

new Float:origin[3], Float:dist



pev(id, pev_origin, origin)

dist = origin[2]



while(engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_EMPTY)

origin[2] += 5.0 

if(engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SKY)

return (origin[2] - dist)



return 0.0

}



stock Float:is_origin_outside(Float:origin[3]) {

new Float:dist

dist = origin[2]



while(engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_EMPTY)

origin[2] += 5.0 

if(engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SKY)

return (origin[2] - dist)



return 0.0

}

  • +
  • -
  • 1

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.12.2011 22:22

DarkGL a jak w tym pluginie zmienić tak aby tą bombą można było zabić tylko drużynę przeciwną bo testowałem plugin i siebie też mogę zabić .. a także swoich .

Albo najlepiej jakbyś mi usunął tą funkcję, która sprawdza czy granat jest w pomieszczeniu oraz to, że można zabić tylko drużynę przeciwną . Bo mam problem z AMXX Studio ./

DarkGL zależy mi na tym :( a tylko Ty mi możesz w tym pomóc .

Użytkownik _nothing_ edytował ten post 07.12.2011 22:22





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych