Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

/sklep daje po 7000 exp'a

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 17:09

Witam, Jak w sklepie się kupuje losowy exp to dajnie niekiedy nawet 7000 exp'a Gdzie to zmienić.? chciałbym żeby maksymalnie dawało 500-800.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r2000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r2000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r13000$");//7
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= 1500)
   {
	new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
	if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-1500);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
	}
	if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-1500);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
	}
  
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= 3000)
   {
	new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
	if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-3000);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
	}
	if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-3000);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= 6000)
   {
	new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
	if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-6000);
	 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
	}
	if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
	{
	 cs_set_user_money(id, kasa-6000);
	 set_user_health(id, maxzdrowie);
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= 16000)
   {
	cs_set_user_money(id, kasa-2000);
	set_user_gravity(id, 0.5);
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
   }
   if(kasa < 2000)
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= 2000)
   {
	cs_set_user_money(id, kasa-2000);
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
	new totek = random_num(0, 10);
  
	switch(totek)
	{
	 case 0:
	 {
	  new moneybonus = random_num(500,5000);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 1:
	 {
	  new moneybonus = random_num(5000,16000);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
	  cs_set_user_money(id, moneybonus);
	 }
	 case 2:
	 {
	  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
	 }
	 case 3:
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
	 case 4:
	 {
	  new bonusxp = random_num(15,75);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
	 }
	 case 5:
	 {
	  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
	 }
	 case 6:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,55);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
	 }
	 case 7:
	 {
	  new healthbonus = random_num(10,30);
	  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
	 }
	 case 8:
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
	 case 9:
	 {
	  new xpbonus = random_num(75,150);
	  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
	 }
	 case 10:
	 {
	  cs_set_user_money(id, 16000);
	  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
	 }
	
	}
   }
   if(kasa < 16000)
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= 10000)
   {
	new exp = cod_get_user_xp(id);
	new losowy = random_num(25, 7000);
	cs_set_user_money(id, kasa-10000);
	cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
   }
   if(kasa < 16000)
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= 3000)
   {
	cs_set_user_money(id, kasa-13000);
	cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
   }
   if(kasa < 2000)
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
}
Sklep(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2011 17:12

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r2000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r2000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r13000$");//7
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 2000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 800);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-13000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 2000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
}
Sklep(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.12.2011 17:17

Ta linijka odpowiada za losowy exp :


new losowy = random_num(25, 7000);

zmień sobie na :

new losowy = random_num(25, 500);

#4 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 22:33

Jeszcze jak ktoś nie żyje to nie może nic kupić jak próbuje coś kupić to sklep się wyłącza da się to jakoś zmienić.?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych