Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
GunGame

Nie daje granatów i nie działa ochrona na respawn

gungame

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 LebeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpackie
Offline

Napisano 03.12.2011 20:04

Tak jak w temacie: ustawienie gg_dm_spawn_delay 3 nie skutkuje i gracza można od razu zabić po respawnie.
I druga sprawa - gracz na levelu, gdzie ma tylko granaty dostaje 1 na początku. Potem jak rzuci pierwszy już nie otrzymuje następnego. Dopiero jak zabije kogoś nożem albo jak zginie.
HELP !
  • +
  • -
  • 0

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.12.2011 20:43

Może sma i jakieś logi?

Użytkownik playaz44 edytował ten post 03.12.2011 20:43

  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#3 LebeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpackie
Offline

Napisano 03.12.2011 21:43

W logach nic na ten temat nie znajdziesz. SMA również nie było przerabiane bo i po co. To raczej kwestia cfg lub dodatkowych pluginów.
  • +
  • -
  • 0

#4 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 03.12.2011 22:06

pokaż gungame.cfg i plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#5 LebeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpackie
Offline

Napisano 04.12.2011 13:17

gungame.cfg
// GunGame AMXX 1.17
// basic cvars
gg_enabled 1
gg_vote_setting 1
gg_vote_custom ""
gg_changelevel_custom ""
gg_map_setup "mp_timelimit 0; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25"
gg_endmap_setup ""
gg_join_msg 1
gg_colored_messages 1
gg_save_temp 300
gg_status_display 3
gg_map_iterations 1
gg_ignore_bots 0
gg_block_equips 0
// autovote cvars
gg_autovote_rounds 0
gg_autovote_delay 6.0
gg_autovote_ratio 0.51
gg_autovote_time 10.0
// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats"
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 1
gg_stats_winbonus 1.5
// deathmatch cvars
gg_dm 1
gg_dm_sp_time 1.0
gg_dm_sp_mode 1
gg_dm_spawn_random 0
gg_dm_start_random 0
gg_dm_spawn_delay 3
gg_dm_spawn_afterplant 1
gg_dm_corpses 1
gg_dm_countdown 2
// objective cvars
gg_block_objectives 0
gg_bomb_defuse_lvl 1
gg_host_touch_reward 0
gg_host_rescue_reward 0
gg_host_kill_reward 0
gg_host_kill_penalty 0
// gameplay cvars
gg_ff_auto 1
gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,awp,hegrenade,knife"
gg_max_lvl 3
gg_triple_on 0
gg_turbo 1
gg_knife_pro 1
gg_worldspawn_suicide 1
gg_allow_changeteam 0
gg_pickup_others 0
gg_handicap_on 1
gg_top10_handicap 1
gg_warmup_timer_setting 60
gg_knife_warmup 1
gg_warmup_multi 0
gg_nade_glock 0
gg_nade_smoke 0
gg_nade_flash 0
gg_extra_nades 0
gg_nade_refresh 1.5
gg_kills_per_lvl 3
gg_give_armor 100
gg_give_helmet 1
gg_ammo_amount 200
gg_refill_on_kill 1
gg_tk_penalty 1
gg_awp_oneshot 1
// sound cvars
gg_sound_levelup "gungame/smb3_powerup.wav"
gg_sound_leveldown "gungame/smb3_powerdown.wav"
gg_sound_nade "gungame/nade_level.wav"
gg_sound_knife "gungame/knife_level.wav"
gg_sound_welcome "gungame/gungame2.wav"
gg_sound_triple "gungame/smb_star.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life08.mp3"
// random weapon order cvars (leave blank to disable)
gg_weapon_order1 ""
gg_weapon_order2 ""
gg_weapon_order3 ""
gg_weapon_order4 ""
gg_weapon_order5 ""
gg_weapon_order6 ""
gg_weapon_order7 ""
gg_weapon_order8 ""
gg_weapon_order9 ""
gg_weapon_order10 ""
// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014

plugins.ini
amxbans_core.amxx; amxbans6
amxbans_main.amxx; amxbans6
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx  ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx  ; displays next map in mapcycle
//mapchooser.amxx  ; allows to vote for next map
timeleft.amxx  ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx  ; restrict weapons menu
statsx.amxx  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
; Custom - Add 3rd party plugins here
gungame.amxx
xredirect.amxx
bullet_damage.amxx
autobuyfix.amxx
anticommerce.amxx
poprawne_rate.amxx
lang_pl.amxx
chat_logger.amxx

  • +
  • -
  • 0

#6 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 04.12.2011 19:04

gg_dm_spawn_delay 3.0
tak miałem na pewno ustawione u siebie. Co do he nie orientuje się, który cvar może dokładnie za niego odpowiadać (ogólnie ja miałem całkiem inaczej ustawione gungame.cfg). Polecam zaktualizować wersje GunGame, dodam w załączniku wersję 2.12 ;) działa jak natura chciała bo osobiście z niej korzystałem. Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 ShooK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.12.2011 20:17

a CSDM używasz?
Jeśli tak to zmień też tam.
Chyba że w Gun Game to już jest wbudowane, nie wiem nie orientuje sie
  • +
  • -
  • 0

#8 LebeX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Podkarpackie
Offline

Napisano 04.12.2011 21:03

CSDM nie używam.
Na razie podmieniłem na to co dał Rob Zombie.
Co do ochrony respawnów to sobie poradziłem instalując wtyczkę spawnprotection.amxx i spisuje się ok. Jak dalej zobacze na dniach.

Podaj mi jeszcze plik motd do gg winner - i jego lokalizację bo tego nie udało mi się znaleźć.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gungame

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych