Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Winter environment edytowanie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amazing

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 01.12.2011 16:39

Witam, bym chciał aby ktoś mi ustawił że jest tylko jeden wygląd paki czyli wygląd choinki do tego usunięcie dźwięku. Jeżeli by ktoś mógł to proszę o wersje tylko z usuniętymi innymi wyglądami paki i taką jaką opisałem.
#include  
#include  

#define PLUGIN "Winter Environment" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Alka" 

new const g_szBombModels[][] = { 
    
    "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", 
    "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", 
    "models/ch-m/frost_man.mdl", 
    "models/ch-m/present1.mdl" 
}; 
new const g_szBombSounds[][] = { 
    
    "ch-s/bmb_planted.wav", 
    "ch-s/bmb_defused.wav", 
    "ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
}; 
new g_iLedSprite; 

public plugin_init() { 
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
    
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); 
    
    register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); 
    
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); 
} 

public plugin_precache() 
{ 

    new i; 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) 
        precache_model(g_szBombModels[i]); 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) 
        precache_sound(g_szBombSounds[i]); 
    
    g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); 
} 

public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) 
{ 
    if(!pev_valid(ent)) 
        return FMRES_IGNORED; 
    
    if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) 
    { 
        static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); 
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); 
        
        return FMRES_SUPERCEDE; 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
} 
public logevent_BombPlanted() 
{ 
    emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombDefused() 
{ 
    client_cmd(0, "wait;stopsound"); 
    emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombExploded() 
{ 
    emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) 
{ 
    if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) 
    { 
        if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

Użytkownik Amazing edytował ten post 01.12.2011 18:22

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 01.12.2011 21:13

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pluginy


  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.12.2011 10:48

żadnych dzwięków + jeden model choinki
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Alka" 

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
} 
public plugin_precache() 
{ 
		precache_model("models/ch-m/c4-christmastree.mdl")
} 

public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) 
{ 
	if(!pev_valid(ent)) 
		return FMRES_IGNORED; 
	
	if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) 
	{ 
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"); 
		
		return FMRES_SUPERCEDE; 
	} 
	return FMRES_IGNORED; 
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Amazing

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:61
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 03.12.2011 16:44

ale dźwięk jak byśmy chodzili po śniegu jest tu tak ??
  • +
  • -
  • 0

#5 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 03.12.2011 16:56

Speed byś mi pomógł w podobnejj sprawie ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych