Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 29.11.2011 19:26
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
Jak dodawać pojedynczo klasy premium graczowi jak ją kupił.?
Jak dać admina bez klas premium.?
#2
Napisano 29.11.2011 19:50
klasy premium zazwyczaj są ustawione na flagę ,,t"
#4
Napisano 29.11.2011 22:33
Kucacz Admiral Phantom Wormte klasy były zrobione przez Peyota dlatego pomyślałem, że pewnie są na flagę ,,T"
#5
Napisano 30.11.2011 22:07
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 30.11.2011 22:12
#6
Napisano 01.12.2011 07:31
#7
Napisano 01.12.2011 12:45
http://elite-skill.eu/
#8
Napisano 01.12.2011 16:41

#9
Napisano 01.12.2011 18:26
Jeżeli wgrałeś to na serwer to wchodzisz w cstrike->addons->amxmodx(czy coś takiego:D)->scritpting->codclass_xxx.sma
xxx->odpowiada nazwie klasy,dalej otwierasz to przez notatnik i tam szukasz linijki:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) /// Admin level,jeżeli piszę tutaj H to znaczy że klasa jest tylko na flagę H.Te flagi to jak dobrze to są flagi z własny poziomem(czyli ty wybierasz do czego służą,teraz np: użyłeś tej flagi do klasy premium.Flaga H inaczej odpowiada t bo flagi H nie ma jako takiej jest to poziom H
{
client_print(id, print_chat, "[Nazwa Klasy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
Rozumiesz?
A żeby dać graczu np tą klasę,dajesz ją tak tz ponieważ flag z->odpowiada zwykłemu graczowi,a flaga t->poziomowi H czyli flaga na której jest twoja premiumMożesz premium dodać na flagi od m do t (czyli poziom od A do H)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 01.12.2011 18:26
#10
Napisano 01.12.2011 19:19
#11
Napisano 01.12.2011 19:31
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // H->na jaką chcesz najlepiej od A do H czyli od m do t
Później wrzucasz tutaj http://amxx.pl/kompilator/
i wrzucasz ten plik z końcówką amxx do plugins,a ten z końcówką sma do scriptingWorm->poziom G-> flaga s Phantom->poziom D-> flaga p
Załączone pliki
Użytkownik MynDoS edytował ten post 02.12.2011 07:45
#12
Napisano 01.12.2011 21:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Worm"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Phantom"; new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47"; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_N)) { ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy."); return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#13
Napisano 01.12.2011 22:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych