Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 29.11.2011 19:26
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
Jak dodawać pojedynczo klasy premium graczowi jak ją kupił.?
Jak dać admina bez klas premium.?
#2
Napisano 29.11.2011 19:50
klasy premium zazwyczaj są ustawione na flagę ,,t"
#4
Napisano 29.11.2011 22:33
Kucacz Admiral Phantom Wormte klasy były zrobione przez Peyota dlatego pomyślałem, że pewnie są na flagę ,,T"
#5
Napisano 30.11.2011 22:07
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 30.11.2011 22:12
#6
Napisano 01.12.2011 07:31
#7
Napisano 01.12.2011 12:45
http://elite-skill.eu/
#8
Napisano 01.12.2011 16:41
#9
Napisano 01.12.2011 18:26
Jeżeli wgrałeś to na serwer to wchodzisz w cstrike->addons->amxmodx(czy coś takiego:D)->scritpting->codclass_xxx.sma
xxx->odpowiada nazwie klasy,dalej otwierasz to przez notatnik i tam szukasz linijki:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) /// Admin level,jeżeli piszę tutaj H to znaczy że klasa jest tylko na flagę H.Te flagi to jak dobrze to są flagi z własny poziomem(czyli ty wybierasz do czego służą,teraz np: użyłeś tej flagi do klasy premium.Flaga H inaczej odpowiada t bo flagi H nie ma jako takiej jest to poziom H
{
client_print(id, print_chat, "[Nazwa Klasy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
Rozumiesz?
A żeby dać graczu np tą klasę,dajesz ją tak tz ponieważ flag z->odpowiada zwykłemu graczowi,a flaga t->poziomowi H czyli flaga na której jest twoja premiumMożesz premium dodać na flagi od m do t (czyli poziom od A do H)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 01.12.2011 18:26
#10
Napisano 01.12.2011 19:19
#11
Napisano 01.12.2011 19:31
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // H->na jaką chcesz najlepiej od A do H czyli od m do t
Później wrzucasz tutaj http://amxx.pl/kompilator/
i wrzucasz ten plik z końcówką amxx do plugins,a ten z końcówką sma do scriptingWorm->poziom G-> flaga s Phantom->poziom D-> flaga p
Załączone pliki
Użytkownik MynDoS edytował ten post 02.12.2011 07:45
#12
Napisano 01.12.2011 21:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_N))
{
ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#13
Napisano 01.12.2011 22:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














