Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Klasą Mag

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.12.2011 21:20

Witajcie mam małego problem który dotyczy klasy Cypis'a (Mag)

Klasa działa normalnie gdyby nie to że po skończeniu naświetlania klasa robi się niewidzialna

poniżej zapodaje sma

z góry dziękuję za pomoc :) Plusik poleci

Pozdrawiam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define MAX 32
#define nazwa "Mag"
#define opis "Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych Oraz 5 FireBal'ow (e)"
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");
register_event("Flashlight","Flashlight","b");

register_cvar("cod_mag_render", "30");

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}
public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)

if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245

flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)

if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245

flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)

if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240

new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_B);
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();

new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);

if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 4)
remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}
public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}
public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;
if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}
public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Odświeżywszy ten temat mam nadzieję że ktoś mi pomoże xD

refresz :F

refresz :(

refresz ? ;(

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych