for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue;
new originss[3]
get_user_origin(a, originss)
if(get_distance(origin,originss) < 1500 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, a)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[a] = 1
fire_player3(a)
}
}
15:23:24
napisz ze to dziala na wszystkich wrogow
15:23:31
a ja chce zbey tylko an tego ktory oberwie
15:23:46
masz cale to
15:23:46
public podpal_go3(id)
{
new czas = 3-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= czas)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue;
new originss[3]
get_user_origin(a, originss)
if(get_distance(origin,originss) < 1500 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, a)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[a] = 1
fire_player3(a)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
15:24:13
if(podpal_graczaa[idattacker] > 0) podpal_go3(idattacker)
A teraz reszta. Ten kod sprawia że gdy strzele w przeciwnika podpala sie jego cała drużyna, a chciałbym żeby działało to tylko na przeciwnikowi w którego strzelałem. If od strzelania zrobiony jest na hamsandwich