Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o pomoc w kodzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 hehiwbiwf

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Hienia
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 27.11.2011 21:51

Witam, na początek pokaże wam kod:
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue;

new originss[3]
get_user_origin(a, originss)

if(get_distance(origin,originss) < 1500 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, a)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[a] = 1
fire_player3(a)
}
}
15:23:24
napisz ze to dziala na wszystkich wrogow
15:23:31
a ja chce zbey tylko an tego ktory oberwie
15:23:46
masz cale to
15:23:46
public podpal_go3(id)
{
new czas = 3-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= czas)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new origin[3]
get_user_origin(id, origin)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue;

new originss[3]
get_user_origin(a, originss)

if(get_distance(origin,originss) < 1500 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, a)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[a] = 1
fire_player3(a)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
15:24:13
if(podpal_graczaa[idattacker] > 0) podpal_go3(idattacker)


A teraz reszta. Ten kod sprawia że gdy strzele w przeciwnika podpala sie jego cała drużyna, a chciałbym żeby działało to tylko na przeciwnikowi w którego strzelałem. If od strzelania zrobiony jest na hamsandwich
  • +
  • -
  • 0

#2 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 28.11.2011 18:19

15:23:24
napisz ze to dziala na wszystkich wrogow
15:23:31
a ja chce zbey tylko an tego ktory oberwie
15:23:46
masz cale to
15:23:46


To chyba nie do tego :] Wyślij Mi na PW .sma i przerobię Ci to, bo już chyba się domyślam gdzie jest błąd, ale muszę zobaczyć cały kod.
  • +
  • -
  • 0

#3 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 29.11.2011 17:35

Ja bym tą funkcje:
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(a) == get_user_team(id))


Podmienił na tą
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id)


Ale nie wiem czy będzie działało...

Użytkownik Leszcz edytował ten post 29.11.2011 17:37

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych