A więc zaczynamy:
do tablic dodaj(pierwszą tablice możesz mieć):
new ma_klase[33] new oneonone[33][31]
jeżeli w plugin_init nie masz to dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
TakeDamage powinien wyglądać tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}public cod_class_enabled(id)
{
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
	ma_klase[id] = 1;
	return COD_CONTINUE;
}ustawiam gościowi 1/2 z AWP i 1/4 z M4A1.(to tylko przykład za AWP i M4A1 możecie wpisać inne bronie)public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
}tutaj to zerujemy ponieważ zmienia klasę.Jeżeli pojawi się jakiś problem to dajcie znać, to tyle
 
					
					Użytkownik KariiO edytował ten post 14.12.2011 17:03


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					


 
				
				 
				
				 
				
				

 codclass_kapitan_b.amxx
  codclass_kapitan_b.amxx 
				
				



 
				
				








 
  
		