Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czapka Mikołaja

czapaja diablo

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 czerwo16

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.11.2011 23:25

Cześć!
Wgrałem u siebie na diablo modzie czapkę dla wszystkich - Św. Mikołaja. No i mam problem, czy może ktoś zrobić tak gdy mamy ninje to czapka również znika, tak jak całe ciało itp. Tyczy się to też innych klas, które mają zredukowaną widzialność i itemów.


#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
	"",
	"models/santahat.mdl",
	"models/santahat_blue.mdl",
	""
};
new g_iHats[ 33 ];
public plugin_init( ) {
	register_plugin( "Santa Hat + Snow", "1.3", "xPaw" );
  
	register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  
	register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
}
public plugin_precache( ) {
//  create_entity( "env_snow" );
  
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
	precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
}
public client_disconnect( id )
	if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
		remove_entity( g_iHats[ id ] );
public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
	if( is_user_alive( id ) ) {
		new iEntity = g_iHats[ id ];
	  
		if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
			if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
				return;
		  
			new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
		  
			if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
				iTeam = CS_TEAM_T;
		  
			entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
			entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
		}
	}
}
public EventTeamInfo( ) {
	new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  
	if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
		if( iEntity > 0 )
			g_iHats[ id ] = 0;
	  
		return;
	}
  
	new szTeam[ 2 ];
	read_data( 2, szTeam, 1 );
  
	if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
	else
		entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
}

Dołączona grafika

Użytkownik czerwo16 edytował ten post 25.11.2011 23:29

  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 26.11.2011 08:13

2 rozwiązania albo powyższy kod wklejasz w kod diablo mod i tak dajesz if

albo robisz natyw pobierający widoczność gracza i blokujesz w razie niewidoczności
  • +
  • -
  • 0

#3 czerwo16

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.11.2011 08:48

2 rozwiązania albo powyższy kod wklejasz w kod diablo mod i tak dajesz if

albo robisz natyw pobierający widoczność gracza i blokujesz w razie niewidoczności


A byś mógł mi to zrobić? Ja jestem kompletnie zielony w tym. Niżej podaje .sma

Z góry dzięki!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: czapaja, diablo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych