
Wiele gości nie wie jak zedytować knifemod'a na własne modele lub jak usunąć bonusy.
W tym tutorialu powiesz się co i jak

Najpierw będziemy potrzebowali czystego knifemod'a. Trzeba go otworzyć programem AMXx Sudio. Teraz szukamy lini 38. W niej możemy usunąć jakieś bonusy (które chcemy !).
Objaśnienia cvarów :
Od 49 linii zaczynają się modele. Ściągamy je np. z http://www.gamebanan...skins/cats/4564 Ja do tutotrialu ściągnę łopate. Wypełniamy tak oto modele według schematu
precache_model("lokalizacja modela")
Ja mam zaś tak
precache_model("models/v_szlufa.mdl")
Teraz edytujemy menu knifemod'a. Szukamy 63 linii i edytujemy do woli ja pokaże wam moje menu
Dobrze. Aby plugin działał prawidłowo, czyli żeby czytało nowe modele uzupełniamy od 101 linii. Jest mały haczyk. Wszystkie modele są wpisany w innej kolejności. Czyli na przykład zmieniamy modele pierwszego noża i zamiast
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")Wpisujemy
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
format(vModel,55,"models/v_scyzoryk.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") /*to możemy zostawić*/
Jeśli już zmieniliśmy nasze modele i bonusy kompilujemy na Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X Jeżeli już wszystko wgraliśmy na serwer, sprawdzamy czy udało nam się to dobrze zrobić.
Dodatkowym plusem jest możliwość zmiany komendy z np. /knife na /kosy
W tym celu edytujemy 35 linie. Czyli zamiast /knife wpisujemy /nasza komedna na knifemod'a.
Tyle tego.
Jasiu patolog rlz !







Wiem, że może trudno wam będzie to odczytać, ale sorki.
Użytkownik Onyke edytował ten post 25.11.2011 19:31
Mała poprawka