Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego
Z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.11.2011 21:03
If you can dream it, you can do it.
Napisano 23.11.2011 21:33
public plugin_natives(){
register_library("DeathrunStats");
register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1);
}
public _playerFinished(id){
fwFinished(id);Napisano 23.11.2011 21:50
Chodzi mi oto żeby zaczynał liczyć od nowa z hamsandwich niezły pomysłzerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?
to może Ci pomóc:public plugin_natives(){ register_library("DeathrunStats"); register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1); } public _playerFinished(id){ fwFinished(id);
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 23.11.2011 21:51
If you can dream it, you can do it.
Napisano 23.11.2011 21:55
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
gfStartRun[id] = get_gametime();
new iRet;
ExecuteForward(gfwStarted, iRet, id);
}Napisano 23.11.2011 22:07
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);a potem jest nadane na to id to raczej tak nie zadziała ogólnie chce się dowiedzieć tylko która zmienna jest odpowiedzialna za liczenie czasu gracza od spawnu If you can dream it, you can do it.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych