To zaczynamy
Szukamy:
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832Pod tym dodajemy
/****** KONFIGURACJA ******/ /*** LIMITY STATYSTYK ***/ new limit_zdrowia = xx; // zdrowie new limit_inteligencji = xx; // inteligencja new limit_kondycji = xx; // kondycja new limit_wytrzymalosci = xx; // wytrzymalosc /*** LIMITY STATYSTYK ***/W miejsce ,,xx'' dajemy własną wartość (np ,,100")
Teraz Szukamy ,,public PrzydzielPunkty_Handle "
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Zamieniamy go na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Następnie szukamy 4 publiców:-PrzydzielZdrowie
-PrzydzielInteligencje
-PrzydzielKondycje
-PrzydzielWytrzymalosc
W public PrzydzielZdrowie zmieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_zdrowia;W public PrzydzielInteligencje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_inteligencji;W public PrzydzielKondycje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_kondycji;Następnie w public PrzydzielWytrzymalosc zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;Całość powinna wyglądać tak:
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_zdrowia;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_inteligencji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_kondycji;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
kondycja_gracza[id] += wartosc;
}
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
punkty_gracza[id] -= wartosc;
wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}
Użytkownik : I co teraz ??Szybcioor : Teraz cieszysz się limitem statystyk
*TuTek został napisany dla zielonych i dla tego bo nie widziałem nigdzie indziej takiego tutka.
*Można podawać pomysły co zmienić lub dodać .
*Wszelkie opinie są nawet nakazane .
*Jeżeli zabrakło jakiegoś kodu w tutku proszę pisać!!.
Użytkownik sebul edytował ten post 23.06.2012 10:29


Dodatki SourceMod














