To zaczynamy
Szukamy:
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832Pod tym dodajemy
/****** KONFIGURACJA ******/ /*** LIMITY STATYSTYK ***/ new limit_zdrowia = xx; // zdrowie new limit_inteligencji = xx; // inteligencja new limit_kondycji = xx; // kondycja new limit_wytrzymalosci = xx; // wytrzymalosc /*** LIMITY STATYSTYK ***/W miejsce ,,xx'' dajemy własną wartość (np ,,100")
Teraz Szukamy ,,public PrzydzielPunkty_Handle "
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }Zamieniamy go na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }Następnie szukamy 4 publiców:
-PrzydzielZdrowie
-PrzydzielInteligencje
-PrzydzielKondycje
-PrzydzielWytrzymalosc
W public PrzydzielZdrowie zmieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_zdrowia;W public PrzydzielInteligencje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_inteligencji;W public PrzydzielKondycje zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_kondycji;Następnie w public PrzydzielWytrzymalosc zamieniamy to:
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;Na to:
new max_statystyka = limit_wytrzymalosci;Całość powinna wyglądać tak:
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_zdrowia; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; zdrowie_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielInteligencje(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_inteligencji; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; inteligencja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielKondycje(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_kondycji; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; kondycja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_statystyka = limit_wytrzymalosci; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc; }Użytkownik : I co teraz ??
Szybcioor : Teraz cieszysz się limitem statystyk .
*TuTek został napisany dla zielonych i dla tego bo nie widziałem nigdzie indziej takiego tutka.
*Można podawać pomysły co zmienić lub dodać .
*Wszelkie opinie są nawet nakazane .
*Jeżeli zabrakło jakiegoś kodu w tutku proszę pisać!!.
Użytkownik sebul edytował ten post 23.06.2012 10:29