Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacją klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 --WICIO--

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 21.11.2011 21:55

Zrobiłem klase granadier ale raczej gdzieś jest błąd bo nie moge skompilowac

czy ktoś może poprawic kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Granadier";
new const opis[] = "Niewidzialny tylko z nozem, posiada granaty (4 HE) i czym wiecej inteligęcji tym wieksze obrazenia z HE";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4);
}


odświeżam

czekam na pomoc

Użytkownik --WICIO-- edytował ten post 20.11.2011 16:14

  • +
  • -
  • 0

#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 216
Profesjonalista

  • Postów:467
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.11.2011 22:10

Poprawione
Tak na przyszłość pamiętaj że funkcja:
cs_set_user_bpammo
jest zawarta w module :cstrike który musisz dodać:)

Załączone pliki


Użytkownik xenos edytował ten post 21.11.2011 22:10

  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 --WICIO--

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 22.11.2011 14:00

a jeszcze jedno bo teraz zauważyłem
czy ktoś by mógł poprawic ze tylko z he jest to że więcej obrażeń o 10 + inteligencja, bo mam zrobione chyba na wszystko a chce tylko z he
  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 22.11.2011 22:02

łap


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Granadier";
new const opis[] = "Niewidzialny tylko z nozem, posiada granaty (4 HE) i czym wiecej inteligęcji tym wieksze obrazenia z HE";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Klakier edytował ten post 22.11.2011 22:07

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych