Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Origin
Temat rozp. Jak się nazwać, 19.11.2011 20:26
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.11.2011 20:26
Siema szybkie pytanko
Jak mam new Float:Origin[3]
pev(id, pev_orgin, Orgin)
To w tablic Origin[0], Origin[1], Origin[2] mam które dane tzn np:
w Origin[0] - tu zmieniam położenie gracza góra dół
itd
Jak mam new Float:Origin[3]
pev(id, pev_orgin, Orgin)
To w tablic Origin[0], Origin[1], Origin[2] mam które dane tzn np:
w Origin[0] - tu zmieniam położenie gracza góra dół
itd
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#2
Napisano 19.11.2011 20:30
to jest przechowywane w Origin[2]tu zmieniam położenie gracza góra dół
#3
Napisano 19.11.2011 21:06
on się wtedy przesuwa do góry, czy pojawia się i znika np. 50 unitów wyżej jak zrobie coś takiego:
Origin[2] += 50
?
Origin[2] += 50
?
#4
Napisano 19.11.2011 21:13
Jak zrobisz coś takiego, to po za zwiększeniem wartości znajdującej się na 3 pozycji tablicy, nic się nie stanie.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 19.11.2011 21:26
no i własnie dlatego napisałem wczoraj temat: http://amxx.pl/topic...oszenie-gracza/
#6
Napisano 19.11.2011 23:25
Czyli jeśli chcę aby ent powstał nad ciałem to muszę pobrać orgin gracza i dla entu dodać Orgin[2] += 100 ?? Chcę osiągnąć aby obok gracza który umarł spadł z nieba ent.
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#7
Napisano 19.11.2011 23:32
Chyba wystarczy dodać 80, bo gracz ma mniej więcej taką wysokość, a nawet chyba mniejszą.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 20.11.2011 10:41
dobra dam pseudo kod napisany na komorce
czy to zadziala? tzn czy byt pojawi sie nad graczm i spadnie?
new orgin[3]
pev(id, pev_orgin, orgin)
teraz tworze byt itp
orgin[2] += 50
set_pev(ent. pev_orgin. orgin)
set_pev(ent, pev_gravity, 1.0)
czy to zadziala? tzn czy byt pojawi sie nad graczm i spadnie?
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych