Jak mam new Float:Origin[3]
pev(id, pev_orgin, Orgin)
To w tablic Origin[0], Origin[1], Origin[2] mam które dane tzn np:
w Origin[0] - tu zmieniam położenie gracza góra dół
itd
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.11.2011 20:26
Napisano 19.11.2011 20:30
to jest przechowywane w Origin[2]tu zmieniam położenie gracza góra dół
Napisano 19.11.2011 21:06
Napisano 19.11.2011 21:13
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 19.11.2011 21:26
Napisano 19.11.2011 23:25
Napisano 19.11.2011 23:32
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.11.2011 10:41
new orgin[3]
pev(id, pev_orgin, orgin)
teraz tworze byt itp
orgin[2] += 50
set_pev(ent. pev_orgin. orgin)
set_pev(ent, pev_gravity, 1.0)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych