Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Knife_mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pro100WBANiE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 19.11.2011 17:19

Chciałbym aby w menu było tak :

1. Default (zwykly noz bez dodatkow)
2. Pocket Knife (Szybko biegasz)
3. Butcher Knife (Mała gravitacja)

Proszę o całkowite usunięcie reszty noży z kodu bo gdy sam próbowałem usunać z menu to usuwało ale gdy wciskałem np.4 to i tak był ten nóż którego nie chciałem :/





#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"
#define TASK_INTERVAL 4.0
#define MAX_HEALTH 255
new knife_model[33]
new g_Menu
new CVAR_HIGHSPEED
new CVAR_LOWSPEED
new CVAR_LOWGRAV
new CVAR_NORMGRAV
new CVAR_HEALTH_ADD
new CVAR_HEALTH_MAX
new CVAR_DAMAGE
public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

register_clcmd("say /knife", "display_knife")

CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}
public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
  case 0: SetKnife(id , 4)
  case 1: SetKnife(id , 2)
  case 2: SetKnife(id , 3)
  case 3: SetKnife(id , 1)
  case 4: SetKnife(id , 0)
  default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife

new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  return PLUGIN_HANDLED

new vModel[56],pModel[56]

switch(Knife)
{
  case 0: {
   format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
   format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  }
  case 1: {
   format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
   format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
  }
  case 2: {
   format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
   format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
  }
  case 3: {
   format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
   format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
  }
  case 4: {
   format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
   format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
  }
}

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

return PLUGIN_HANDLED;
}
public event_damage( id ) {

new victim_id = id;
if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
new dmg_take = read_data( 2 );
new dmgtype = read_data( 3 );
new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
new Float:damage = dmg_take * multiplier;
new health = get_user_health( victim_id );

new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );

if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  return PLUGIN_HANDLED
}

if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {

  if( floatround(damage) >= health ) {
   if( victim_id == attacker_id ) {
	return PLUGIN_CONTINUE
	}else{
	log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
   }
  
   return PLUGIN_CONTINUE
   }else {
   if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  
   fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
new Weapon = read_data(2)

// Set Knife Model
SetKnife(id, knife_model[id])  

// Task Options

if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
else if(task_exists(id))
  remove_task(id)

// Abilities
set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )

new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
set_user_gravity(id , Gravity)

// Speed
new Float:Speed
if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  return PLUGIN_CONTINUE
else if(knife_model[id] == 3)
  Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
else if(knife_model[id] == 4)
  Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)

set_user_maxspeed(id, Speed)

return PLUGIN_HANDLED  

}
stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
user_silentkill( victim );

message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
write_byte( killer );
write_byte( victim );
write_byte( headshot );
write_string( weapon );
message_end();

new kfrags = get_user_frags( killer );
set_user_frags( killer, kfrags++ );
new vfrags = get_user_frags( victim );
set_user_frags( victim, vfrags++ );

return  PLUGIN_CONTINUE
}

public task_healing(id) {
new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
if (!addhealth)
  return

new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  maxhealth = MAX_HEALTH
}

new health = get_user_health(id)  

if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  set_user_health(id, health + addhealth)
  set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
  message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  write_short(1<<10)
  write_short(1<<10)
  write_short(0x0000)
  write_byte(0)
  write_byte(200)
  write_byte(0)
  write_byte(75)
  message_end()
}

else {
  if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
   remove_task(id)
}
}
public client_disconnect(id) {
if(task_exists(id)) remove_task(id)
}

public kmodmsg() {

client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")
}
public client_authorized(id)
{
LoadData(id)
}
SaveData(id)
{

new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)

new vaultkey[64]
new vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
LoadData(id)
{
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)

new vaultkey[64], vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Pro100WBANiE edytował ten post 23.11.2011 17:20

  • +
  • -
  • 0

Tworzenie stron internetowych,for,blogów itd.. / Pluginy,paczki amxx itp.



GG : 12941198
e-mail : davidww@o2.pl
Lub po prostu na pw xD


#2 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 23.11.2011 17:57

2. Bak Knife (Flesh na ciebie nie działa)

to nie to :D
Footsteps to czyli nie słychać twoich kroków

zobacz moze zadziała
:D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#3 Pro100WBANiE

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 24.11.2011 19:06

Nie działa tak jak należy :D Popraw jak możesz ^^
  • +
  • -
  • 0

Tworzenie stron internetowych,for,blogów itd.. / Pluginy,paczki amxx itp.



GG : 12941198
e-mail : davidww@o2.pl
Lub po prostu na pw xD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych