Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z DMG nie działa.

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sparta

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 19.11.2011 14:12

Witam mam problem z dmg daje do klas te dmg wszystkie sie kumpiluje mi, ale nie działa dmg tu macie sma demolitionsa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Posiada 2 dynamity";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klasa[33];
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", "TakeDamage", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
precache_model("models/QTM_CodMod/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_skill_used(id)
{

if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
}
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}

public NowaRunda_Dynamit()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, dmg+50);
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}


to pomrze ktos plis

Użytkownik Sparta edytował ten post 19.11.2011 14:14


#2 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.11.2011 22:48

Nie rozumiem pytania / problemu.

Dynamit nie zadaje dmg?
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#3 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 19.11.2011 23:00


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>



new const nazwa[] = "Demolitions";

new const opis[] = "Posiada 2 dynamity.";

new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;





new dynamit[33];



new sprite_blast,

sprite_white;



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl")



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

}



public plugin_precache()

{

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

dynamit[id] = 2;



public cod_class_skill_used(id)

{

if(dynamit[id]==0 || !is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE;



static dynamit_gracza[33];

if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))

{

dynamit[id]--;



new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] );

write_coord( iOrigin[2] );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] + 250 );

write_coord( iOrigin[2] + 250 );

write_short( sprite_white );

write_byte( 0 );

write_byte( 0 );

write_byte( 10 );

write_byte( 10 );

write_byte( 255 );

write_byte( 255 );

write_byte( 100 );

write_byte( 100 );

write_byte( 128 );

write_byte( 0 );

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))

cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));

}

remove_entity(dynamit_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;

}



new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");

entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");

entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);

entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);



entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});



drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);



return PLUGIN_CONTINUE;

}



public ResetHUD(id)

{

client_disconnect(id);

dynamit[id] = 2;

}



public client_disconnect(id)

{

new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");

while(ent > 0)

{

if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(ent);

ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");

}

}



public NowaRunda()

{

new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");

while(ent > 0)

{

remove_entity(ent);

ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");

}

}


Użytkownik Klakier edytował ten post 19.11.2011 23:07

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#4 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 20.11.2011 15:29

dmg nie ma wiekszego .

public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, dmg+50);
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}





to jest ten kod





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych