Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Liczenie mapnp 25 rund do końca mapy
Temat rozp. WojtuS, 18.11.2011 17:33
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.11.2011 17:33
Szukam pluginu np zamiast next map i mapchoser !
Co on ma robić?
- odliczać rundy do końca mapy np 30 rund i zmiana obojętnie kto wygra
- po zakończeniu odliczania ma napisać na czacie że rozkrywa zakończona i reset serwera czyli zmienia na mapkę np de_dust2 ( oczywiście bez głosowania )
Plugin będzie funkcjonował na serwie only de_dust2 .
Proszę . !
Co on ma robić?
- odliczać rundy do końca mapy np 30 rund i zmiana obojętnie kto wygra
- po zakończeniu odliczania ma napisać na czacie że rozkrywa zakończona i reset serwera czyli zmienia na mapkę np de_dust2 ( oczywiście bez głosowania )
Plugin będzie funkcjonował na serwie only de_dust2 .
Proszę . !
#2
Napisano 18.11.2011 17:55
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "runda" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AmD" new rounds, hudhandler public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) hudhandler = CreateHudSyncObj() } public round_end() { rounds ++ } public restart_roundsnum() { rounds = 0 } public client_spawn(id) { set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0) ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds) }
w server.cfg
mp_winlimit "30"
Użytkownik Brylant edytował ten post 18.11.2011 18:21
"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
#3
Napisano 18.11.2011 18:04
dobra ide sprawdzać .
błąd jest w kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
mapka.sma(33) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
1 Error.
Could not locate output file mapka.amxx (compile failed).
pewnie brakuje klamry
błąd jest w kompilacji
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
mapka.sma(33) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
1 Error.
Could not locate output file mapka.amxx (compile failed).
pewnie brakuje klamry
#4
Napisano 18.11.2011 18:25
Poprawione...
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "runda" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AmD" new rounds, hudhandler public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) hudhandler = CreateHudSyncObj() } public round_end() { rounds ++ } public restart_roundsnum() { rounds = 0 } public client_spawn(id) { set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0) ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds) }
Użytkownik Brylant edytował ten post 18.11.2011 18:25
"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
#5
Napisano 18.11.2011 18:37
Nie o taki mi plughin chodzi nie działa to co mi dałeś . i to jeszcze zbugowane .
czyli po wygranej rundzie pisze zamias runda 1 to 0 zamiast 1 to 2 zamiast 3 to 5 ...
czyli po wygranej rundzie pisze zamias runda 1 to 0 zamiast 1 to 2 zamiast 3 to 5 ...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych