Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Liczenie mapnp 25 rund do końca mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 WojtuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 18.11.2011 17:33

Szukam pluginu np zamiast next map i mapchoser !

Co on ma robić?

- odliczać rundy do końca mapy np 30 rund i zmiana obojętnie kto wygra
- po zakończeniu odliczania ma napisać na czacie że rozkrywa zakończona i reset serwera czyli zmienia na mapkę np de_dust2 ( oczywiście bez głosowania )


Plugin będzie funkcjonował na serwie only de_dust2 .


Proszę . !
  • +
  • -
  • 0

#2 Brylant

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.11.2011 17:55

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

		register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

		register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)

		hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
		rounds ++
}

public restart_roundsnum()
{
		rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{	  
		set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

		ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)  
}

w server.cfg
mp_winlimit "30"

Użytkownik Brylant edytował ten post 18.11.2011 18:21

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#3 WojtuS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 18.11.2011 18:04

dobra ide sprawdzać .

błąd jest w kompilacji



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

mapka.sma(33) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

1 Error.
Could not locate output file mapka.amxx (compile failed).

pewnie brakuje klamry :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Brylant

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.11.2011 18:25

Poprawione...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"

new rounds, hudhandler

public plugin_init()
{
                register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

                register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")

                register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)

                hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end()
{
                rounds ++
}

public restart_roundsnum()
{
                rounds = 0
}

public client_spawn(id)
{         
                set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)

                ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)  
}

Użytkownik Brylant edytował ten post 18.11.2011 18:25

  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#5 WojtuS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 18.11.2011 18:37

Nie o taki mi plughin chodzi nie działa to co mi dałeś . i to jeszcze zbugowane .

czyli po wygranej rundzie pisze zamias runda 1 to 0 zamiast 1 to 2 zamiast 3 to 5 ...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych