Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie : Zmniejszenie Kondycji

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.11.2011 22:40

Witam .

Mam pytanie jak zmniejszyć w silniku Cod Mod'a działanie kondycji, że np. jak by było full kondychy 200 to żeby przy 200pkt działała jak przy 100 pkt po prosty o zmniejszenie tej prędkości nie chce ograniczenie punktów w kondycji .

Proszę o szybką pomoc .

pomoże ktoś ? :D

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.11.2011 23:00

Pokaz funkcje (cos podobnego w nazwie) UstawKondycje/UstáwSzybkosc
  • +
  • -
  • 0

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.11.2011 10:25

a może coś w tym trzeba zmienić ?

public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
  set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}

jeszcze coś takiego znalazłem

public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);

punkty_gracza[id] -= wartosc;
kondycja_gracza[id] += wartosc;
}

i to

public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa)
{
new kondycja;

if(kondycja_zdobyta)
  kondycja += kondycja_gracza[id];
if(kondycja_bonusowa)
  kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];
if(kondycja_klasy)
  kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];

return kondycja;
}

ale mnie się wydaje, że to w tym pierwszym musiałbym coś zmienić :D, ze chyba masz inne pomysły .

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.11.2011 15:20

public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
  set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]/2);
}
Try.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.11.2011 20:50

Radim twój sposób działa ale nie tak jak chciałem podmieniłem twój kod i klasy, które mają 0 kondycji czołgają się .. a na full kondycji biegaja troche szybciej . :D Nie da się tego inaczej ustawić ? np. 1.5 dało by to coś ?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych