Gdy kogoś zaatakujemy mamy szanse 1/LW na to że przeciwnikowi zmieni się broń na nóż
Za pomocą:
cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE);
tego nie zrobię

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.11.2011 14:04
cod_give_weapon(id, CSW_KNIFE);
Napisano 15.11.2011 14:39
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "funkcyjka", 1)
public funkcyjka(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Fili:P edytował ten post 15.11.2011 14:39
Napisano 15.11.2011 14:47
Napisano 15.11.2011 15:02
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
client_cmd(id,"weapon_knife")
Napisano 15.11.2011 15:28
No to łap
:
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
client_cmd(id,"weapon_knife")
client_cmd(id,"weapon_knife")
Napisano 15.11.2011 15:30
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych