
Mam pytanie, jak można wysłać e-maila w c++ nie bawiąc sie winsock'iem ( chyba że ktoś posiada gotowy kod ).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.11.2011 16:40
Napisano 14.11.2011 16:47
Napisano 16.12.2011 20:07
#include <stdlib.h> #include <winsock2.h> #include <stdio.h> #include <windows.h> #include <wininet.h> #include <iostream> #include <conio.h> #pragma comment(lib, "Ws2_32.lib") using namespace std; int main() { WSAData wsaData; char chBuffer[4096]; if( WSAStartup( MAKEWORD( 2, 2 ), & wsaData ) != 0 ) { cout << "Nie dziala.1." << endl; system("PAUSE"); return 0; } SOCKET socClient = socket(AF_INET, SOCK_STREAM, 0); SOCKADDR_IN sin; sin.sin_port = htons(587); sin.sin_addr.s_addr = inet_addr("193.17.41.99"); sin.sin_family = AF_INET; if(connect(socClient, (sockaddr*)&sin, sizeof(sin)) == INVALID_SOCKET) { closesocket(socClient); WSACleanup(); system("PAUSE"); return 0; } recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "HELO\r\n", strlen("HELO\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); char chHostName[256]; gethostname(chHostName, 255); wsprintf(chBuffer, "EHLO %s\r\n", chHostName); send(socClient, chBuffer, strlen(chBuffer), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "AUTH LOGIN\r\n", strlen("AUTH LOGIN\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "login_base64\r\n", strlen("login_base64\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "haslo_base64\r\n", strlen("haslo_base64\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "MAIL FROM: <[email protected]>\r\n", strlen("MAIL FROM: <[email protected]>\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "RCPT TO: <marwit@amxx.pl>\r\n", strlen("RCPT TO: <marwit@amxx.pl>\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "DATA\r\n", strlen("DATA\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "From: <[email protected]>\r\n", strlen("From: <[email protected]>\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "To: <marwit@amxx.pl>\r\n", strlen("To: <marwit@amxx.pl>\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "Subject: Test\r\n", strlen("Subject: Test\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "Test\n\r", strlen("Test\n\r"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, ".\n\r", strlen(".\n\r"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); send(socClient, "QUIT\n\r", strlen("QUIT\n\r"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0); closesocket(socClient); WSACleanup(); return 0; }
Napisano 16.12.2011 21:42
Napisano 16.12.2011 21:58
send(socClient, "DATA\r\n", strlen("DATA\r\n"), 0); recv(socClient, chBuffer, sizeof(chBuffer), 0);
![]() |
[ROZWIĄZANE] Błąd microsoft visual c++ runtime library na SteamBłąd CS 1.6 przy zmianie mapy, próby rozłączenia się z serwerem, wyjściem z gry. Napisany przez to tylko ja, 29.06.2025 ![]() |
|
![]() |
||
C++
amxx client_putinserver w dllNapisany przez csMaster, 26.07.2020 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
C++
[ROZWIĄZANE] Wyciągnięcie danych z tablicy 2dNapisany przez Alelluja, 06.04.2020 ![]() |
|
![]() |
||
C++
Wyświetlanie zdjęcia na pulpicieNapisany przez Booom, 01.10.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
C++
FilterKeySetter[Arrow Keys]Napisany przez qrNt, 29.01.2019 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych