Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z perkami / dwa perki !

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.11.2011 01:34

Witam :)

Dodałem do swojego Cod'a możliwość posiadania dwóch perków ;) Wszystko ładnie działa tylko problem jest z samymi perkami. Mam dwa perki w slocie 1 i slocie 2. Pierwszy perk np. Narzędzia Demolitons *czyli mogę podłożyć dynamit " Klikam E d*pa nic się nie dzieje. A gdy mam ten perk w drugim slocie to działa . I tak jest z większością perków. Mógłby mi ktoś napisać co muszę poprawić aby perki działały ? od razu dodam, że nie ma żadnych błędów w logach.

.sma QTM_CodMod

Załączone pliki



#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 13.11.2011 09:31

perk1 - klawisz C jeśli nie działa to: bind "C" "useperk"
perk2 - klawisz X jeśli nie działa to: bind "X" "useperk2"
  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.11.2011 11:22

jak perku pierwszego używa się normalnie pod E ? czy to jest zmienione ?

#4 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.11.2011 11:27

W sma masz taki kodzik:

  
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");


Oznacza on, że użycie pierwszego perka wywołujesz za pomocą "useperk", a drugiego przy komendzie "useperk2".
Najlepiej zrób tak, jak kolega wcześniej powiedział - zbinduj graczom na dwóch klawiszach ich użycie.

Użytkownik ExBiT edytował ten post 13.11.2011 11:27

  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#5 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.11.2011 20:34

W sma masz taki kodzik:

  
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");


Oznacza on, że użycie pierwszego perka wywołujesz za pomocą "useperk", a drugiego przy komendzie "useperk2".
Najlepiej zrób tak, jak kolega wcześniej powiedział - zbinduj graczom na dwóch klawiszach ich użycie.


I chyba tak zrobię :D

~~ Temat do zamknięcia .

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.11.2011 21:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych