Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie chodzenie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PleBaN ^^

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 11.11.2011 10:15

Jak dodać dla klasy ciche chodzenie ?

#2 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2011 10:44

W 'public client_PreThink ( id )' szukasz:

 if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)


I zamieniasz to na:

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca) || (player_Class[id] == Twoja_klasa)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

Użytkownik ExBiT edytował ten post 11.11.2011 10:46

  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych