Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Action Kapitan Bomba


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 10.11.2011 21:09

ActionKapitanBomba(id, ent){
if(!kapitan_bomba[id]){

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

static victim;
victim = -1;

static property[5], property2[5];

GetProperty(ent, 1, property);
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, str_to_float(property))) != id)
{			   
if (!is_user_alive(victim))
continue;

GetProperty(ent, 2, property2);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, str_to_float(property2), 1);
}

emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_bomba, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

kapitan_bomba[id] = true;

return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
set_hudmessage(g_hud_red, g_hud_green, g_hud_blue, g_text_x, g_text_y, g_hud_effects, g_hud_fx_time, g_hud_hold_time, g_hud_fadein_time, g_hud_fadeout_time , g_hud_channel);
show_hudmessage(id, "Dostepne raz na runde");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

Chciałbym aby to tak działało że property to zasieg a property2 to obrażenia a obecny action nikomu nie zadaje obrazen ma działać na wszystkich wokół na property unitow a na mnie nie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych