Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwi na arcticu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 10.11.2011 20:07

Chciałbym plugin który usuwa tylko drzwi na arcticu .

Użytkownik Pozdrawiam edytował ten post 11.11.2011 10:34

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2011 22:37

podaj pełna nazwę mapy bo chyba nie jest to standardowa mapa
  • +
  • -
  • 0

#3 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 11.11.2011 10:35

Dokładna nazwa mapki to deathrun_arctic.
  • +
  • -
  • 0

#4 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2011 10:45

Wiem tylko, że ten plugin nosi nazwę arctic.amxx ;>
Ale nie mogę go znaleźć :giggle:

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2011 10:59

sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new szMap[64];
	
	get_mapname(szMap,charsmax( szMap ) );
	
	if(equal(szMap,"deathrun_arctic")){
		remove_entity_name("func_door");
		remove_entity_name("func_door_rotating");
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 15.11.2011 14:40

No niby usuwa drzwi na arcticu al nie nie tylko -.-
Usuwa wszystkie rzeczy tupu jakaś pochylnia, przeszkoda
  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2011 14:47

Bo kod DarkGL usuwa wszystkie byty typu func_door i func_door_rotating, a z tego jest zbudowana większość pułapek dr.
  • +
  • -
  • 0

#8 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.11.2011 14:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new Float:gfSpawns[64][3], giSpawnsNum = 0;

new gcvarMaxDistance;

public plugin_init(){

gcvarMaxDistance = register_cvar("amx_push_maxdistance", "300.0");

new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "info_player_start"))){
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfSpawns[giSpawnsNum++]);
}
}

public plugin_cfg(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_end(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}

public plugin_unpause(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_pause(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}


is_on_spawn(ent, Float:fMaxDistance){
new Float:fMins[3], Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmin, fMins);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmax, fOrigin);

fOrigin[0] = (fOrigin[0]+fMins[0])/2;
fOrigin[1] = (fOrigin[1]+fMins[1])/2;
fOrigin[2] = (fOrigin[2]+fMins[2])/2;


for(new i=0;i<giSpawnsNum; i++){
if(get_distance_f(fOrigin, gfSpawns[i]) < fMaxDistance){
return 1;
}
}
return 0;
}
setTrigPushSolid(solid){
new Float:fDistance = get_pcvar_float(gcvarMaxDistance);

new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "func_door_rotating"))){
if(is_on_spawn(ent, fDistance))
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, solid);
}


}


cvarem ustawiasz w jakim promieniu od respa ma usuwać ten byt (w unitach):

amx_push_maxdistance 300

  • +
  • -
  • 0

#9 Pozdrawiam

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 16.11.2011 15:56

niestety nie działa, skomplikowalem plik na amxx wszystko wrzuciłem do odpowiednich folderów do plugin.ini i do amxx.ini wrzuciłem tego cavara

amx_push_maxdistance 300


a więc czemu mi nie działa ?
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2011 15:52

logi ? nie ma żadnych drzwi w promienu 300 unitów :F ?
  • +
  • -
  • 0

#11 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 17.11.2011 16:13

amx_push_maxdistance 300


Daj więcej unitów i zobacz czy usunie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych