Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dokończenie kodu ...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ESTCOBS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.01.2009 04:32

Witam :D
Jak dokończyć ten kod :
/**************************************
********** Splinter Cell MOD **********
*********** Idea by ESTCOBS ***********
**************************************/

/**************************************
EdisLeado  ||| Argus & SC Models ******
YamiKaitou ||| Invisibility code ******
whitemike  ||| Models code ************
**************************************/
 
#include <amxmodx>
#include <fun>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
	register_plugin("Splinter Cell MOD", VERSION, "ESTCOBS & Yami Kaitou");
	register_event("CurWeapon","eCurWeapon","b","2=29");
}

public eCurWeapon(id) {
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) {
		if (get_user_weapon(id, _, _) == CSW_KNIFE) {
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
			set_user_footsteps(id, 1);
		}
		else {
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
			set_user_footsteps(id, 1);
		}
	}

	else {
		set_user_footsteps(id, 0);
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Aby :
1 ) Być niewidzialnym w 25% mając USP (else if mi nie wychodzi)
2 ) Raz na trzy rundy losował Splinter Cella - przenosił do CT (CT tylko dla Splinter Cella)
3 ) Nie było widać głosniczka podczas mówienia (nie pamiętam nazwy pluginu :D)

Pozdrawiam

[ Dodano: 01-02-2009, 08:45 ]
Refresh... :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych