re
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 05.11.2011 23:09
re
#2
Napisano 05.11.2011 23:10
Załączone pliki
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Napisano 06.11.2011 10:21
codclass_nozownik.sma(68) : warning 209: function "CurWeapon" should return a value
#4
Napisano 06.11.2011 10:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos (Premium 20 zl)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(LPM) , niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
ColorChat(id, RED, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, RED, "[Komandos] Klasa premium ustawiona.")
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
#5
Napisano 06.11.2011 10:51
Załączone pliki
Użytkownik klakier edytował ten post 06.11.2011 10:57
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#6
Napisano 12.11.2011 11:45
#7
Napisano 13.11.2011 14:06
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#8
Napisano 15.11.2011 00:15
re
Załączone pliki
#9
Napisano 20.11.2011 00:32
Załączone pliki
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




codclass_nozownik.amxx








