public ZapiszMane(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48];
new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save");
switch(typ_zapisu) {
case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name));
case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name));
case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu);
format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i", player_pkt[id],player_pkt2[id]); // jeśli ktoś chce, może tutaj dodać po spacji więcej tych zmiennych
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajMane(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new vaultkey[64], vaultdata[64], name[48];
new typ_zapisu = get_cvar_num("diablo_sql_save");
switch(typ_zapisu) {
case 0: get_user_name(id, name, charsmax(name));
case 1: get_user_ip(id, name, charsmax(name));
case 2: get_user_authid(id, name, charsmax(name));
}
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-mana", name, typ_zapisu);
nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 63);
player_pkt[id] = str_to_num(vaultdata);
player_pkt2[id] = str_to_num(vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Co zrobić żeby czytało player_pkt2 a nie player_pkt bo zamiast pobierać wartość player_pkt2 on ciagle pobiera tą 1.


Dodatki SourceMod













