Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Sklep - problem

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.10.2011 12:01

Stworzyłem sklep i jest lekki problem. Nie dodaje mi expa (150 expa za 16000$).

public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r6000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 150 EXP] \yKoszt: \r16000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r8000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk CodG/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 16000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 4:
{
new koszt = 8000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
        UsunPrzedmiot(id);
        informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
        ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);    
        
        switch(przedmiot)
        {
                case 1:
                {
                        set_user_footsteps(id, 1);
                }
                case 2:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
                }
                case 3:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
                }
                case 5:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
                }
                case 6:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
                        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
                }
                case 7:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
                }
                case 8:
                {
                        if(klasa_gracza[id] == Komandos)
                        DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
                }
                case 9:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
                        ZmienUbranie(id, 0);
                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
                }
                case 10:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
                        give_item(id, "weapon_hegrenade");
                }
                case 12:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
                }
                case 13:
                {
                        give_item(id, "weapon_awp");
                }
                case 15:
                {
                        if(klasa_gracza[id] == Bojownik)
                                DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
                }
                case 16:
                {
                        set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
                }
                case 19:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
                }
                case 26:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
                }
                case 27:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
                }
        }
}

Proszę o naprawę tego...

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.10.2011 18:10

To
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;

zamień na to:
doswiadczenie_gracza[id] += 150;

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych