Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Hud.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2011 19:01

Witam.
Mam problem na swoim serwerze.
Po wbiciu następnego poziomu na hud wyświetla się " Awansowałeś do poziomu x"
Oraz po zabiciu gracza pokazuje się +x expa i w lewym rogu +x Punktów honoru
I te wiadomości nawzajem się usuwają.
Gdy np wbiję poziom to pokazuje się tylko że awansowałeś do poziomu, a ile doświadczenia i punktów honoru nie pokazuje.
Albo czasem gdy zabije kogoś bez awansu to pokazuje się samo + ile doświadczenia lub samo + ile punktów honoru
Czy da radę jakoś by te wiadomości hud były jakby na innych kanał i nie wpływały na siebie?

Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.10.2011 19:01

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.10.2011 19:23

No to tak zamiast:
show_hudmessage
użyj
ShowSyncHudMsg
Lub możliwe jest że wyświetlasz awans na tym samym "obiekcie" hud co punkty honoru najlepiej stwórz kolejny "obekt"(nie wiem jak to nazwać) i wyświetlaj w nim awans przykładowo:

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Aby otworzyc przydatne menu wpisz w sayu /menu lub wcisnij [z]")
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Witaj na bleble ")


Te wiadomości się na siebie "nałożą" i znikną lub zostanie ta która została wywołana później(w tym przypadku bleble)
dlatego
new SyncHudObj3
w plugin_init
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();

W razie czego możesz napisać na gg 15600964 jakbyś czegoś nie zakapował

i używaj

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Witaj na bleble ")

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 29.10.2011 19:23

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2011 20:21

Wiem o co ci chodzi :) o to że wiadomości wyświetlają się w tym samym miejscu na osi?

U mnie to wygląda tak:
Awans:
   	 set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);


Doświadczenie za zabicie kogoś:
   	 set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);


Punkty Honoru za zabicie kogoś:
		   	 set_hudmessage(255, 60, 600, 0.2, 0.9, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(attacker, "+%i Punktow Honoru", dodatkowe4)



Czy to ma wyglądać tak że Awans zostawie jak jest a Doświadczenie za zabicie kogoś zmienię na:

set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.34, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj3, "+%i", nowe_doswiadczenie);
?

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pytanko
Czy jeżeli zamiast
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);

Dam
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);


Czyli zmienam
SyncHudObj2
na
SyncHudObj3
To jest to jakby inny kanał? Nie będą na siebie nachodzić? a jeżeli dwie wiadomości byłyby na np. SyncHudObj2?

Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.10.2011 20:15

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.10.2011 20:23

Tak, można powiedzieć, że to jest tak jakby nowy kanał (albo nawet i nie tak jakby), tylko pamiętaj, że musisz go stworzyć w plugin_nit "CreateHudSyncObj()".
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2011 20:40

Zauważyłem, każdemu HUD na moim cod dałem inny kanał
SyncHudObj3
SyncHudObj4
SyncHudObj5.. itd.

Dziękuje za pomoc, do zamknięcia


tylko pamiętaj, że musisz go stworzyć w plugin_nit "CreateHudSyncObj()".

Pamiętam, pamiętam :D To podstawa :lol:

Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 29.10.2011 20:42

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.10.2011 20:44

Nie koniecznie trzeba tworzyć odzielny kanał dla każdej wiadomości w HUD, tam gdzie wiesz, że wiadomości nie będą się wyświetlały w tym samym momencie, to możesz dać spokojnie ten sam kanał.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.10.2011 01:01

Nie koniecznie trzeba tworzyć odzielny kanał dla każdej wiadomości w HUD, tam gdzie wiesz, że wiadomości nie będą się wyświetlały w tym samym momencie, to możesz dać spokojnie ten sam kanał.

U mnie każda wiadomość może pojawić się w tym samym momencie ( jednocześnie można wbić poziom, dostać exp za zabicie przeciwnika, dostać punkty za zabicie przeciwnika ) więc ustawiłem na osobnych.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych