Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CoD Knife v1.0 by d0n tHe Pr0oo

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.10.2011 19:36

*
Popularny

CoD Knife by d0n tHe Pr0oo
Dołączona grafika
Pomyslalem, wiec zrobilem, oto cod knife, ktory umozliwia wybranie jednego z czterech nozy :

Noz Inteligncji [+15 Inteligencji]
Noz Witalnosci [+15 Witalnosci]
Noz Kondycji [+15 Kondycji]
Noz Wytrzymalosci [+15 Wytrzymalosci]

Od razu mówieże pomógł mi forumowicz radim
Wersja ta może posiadac bugi, lecz gdy znajde czas to zapobiegne nim


ChangeLog
v1.0 Wydanie pluginu
v1.1 Usunięcie zbędnego kodu
v1.2 Usuniecie bugow (nie testowane)
v1.3 Usunięcie bugow (także nie testowane, poprostu nie mam jak)

Dołączona grafika
say /codknife


Dołączona grafika
Zawartosc modele.rar wrzucamy do cstrike/models
Wszelkie pliki *.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Wszelkie pliki *.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
W nowej linijce pliku plugins-codmod.ini dopisujemy cod_knife.amxx


Dołączona grafika
engine


Dołączona grafika

v1.0 Załączony plik  cod_knife.rar   4,75 KB  179 Ilość pobrań

v1.1 Załączony plik  cod_knifev1.1.rar   4,54 KB  152 Ilość pobrań

v1.2 Załączony plik  cod_knifev1.2.rar   4,63 KB  148 Ilość pobrań

v1.3 Załączony plik  cod_knifev1.3.rar   5,91 KB  375 Ilość pobrań

Modele można pobrac tutaj:
http://www.przeklej.pl/plik/modele-rar-0033lv76rbq4

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 29.10.2011 22:01

  • +
  • -
  • 10

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.10.2011 20:03

Wrzuć *.sma i *.amxx do załącznika.
  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 28.10.2011 20:05

@up zrobione golek :D
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 28.10.2011 22:48

Po co w każdym case dodajesz:
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;

??

Wystarczy na samym końcu funkcji.
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.10.2011 00:15

public WybierzNoz(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)
new bron = find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)

switch(key)
{
case 1:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_int.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_int.mdl")
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+15);
}
case 2:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wital.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wital.mdl")
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+15);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_kond.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_kond.mdl")
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+15);

}
case 4:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wytrz.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wytrz.mdl")
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+15);
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


masz, nie wiem po co w każdym case było
find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)

i
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED


+ przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich
  • +
  • -
  • 0

#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.10.2011 07:51

nawet ładnie wsadzę to sobię do klasy +
  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.10.2011 08:03

Jest to przerobione menu, a moja wiedza nie pozwala na ulepszenie pluga :D Zara zrobie MisieQ tak jak mówisz
  • +
  • -
  • 0

#8 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.10.2011 08:04

Czekamy na finalną wersje ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.10.2011 08:12

przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich

Z tego co widziałem w sma, nie traci się właściwości. Co z kolei idzie łatwe nabijanie punktów.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.10.2011 08:17

O tym bugu właśnie radim mówiłem :) ALe nie wiem co z tym zrobić :/
  • +
  • -
  • 0

#11 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.10.2011 08:22

if, else i jedziesz ;)
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#12 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.10.2011 09:19

Dzięki radim za pomoc, zrobiłem trochę inaczej ale i tak pomogłeś :D
  • +
  • -
  • 0

#13 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2011 11:16

Fajny :), można łatwo sobie przerobić.
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#14 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.10.2011 11:57

Nadal jest tak jak było zostają dodatkowe statystyki
  • +
  • -
  • 0

#15 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 29.10.2011 18:56

Zara zmienię, i zobaczę :)

UPdaTE
  • +
  • -
  • 0

#16 Szakal_

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:75
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:kocikowa
Offline

Napisano 30.10.2011 09:01

Moim zdaniem te noże są zbędne no ale jeśli coś takiego zrobiłeś to + dla Cb

#17 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.10.2011 11:08

Wiesz, ja mam coda, i u mnie jest /knife (to podstawowe, co daje speeda, grawitke. szykosc i cos tam jeszcze) i muszę przyznac że ciężko było mi wyłączyc ten plugin
  • +
  • -
  • 0

#18 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2011 16:56

Modele pobrane, plugin pobrany wklejony dopisane do plugins_codmod oraz do plugins.ini nietstety komenda działa ale modele i dodanie statów już nie ;/
  • +
  • -
  • 0

#19 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.11.2011 18:45

Wiem, bo testowałem, ale już wiem czemu nie działa (chyba) oczywiście wersje finalną wydam w niedziele (mam nadzieje)
  • +
  • -
  • 0

#20 Mordek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2011 20:16

Jeżeli możesz dodaj jeszcze nóż grawitacji (+50 do grawitki) oraz nóż Ataku (wymyśl jakoś nazwę +10 obrażen)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych