Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z item'em działko orbitalneNie zabija wrogów.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 27.10.2011 23:03

Witam,
Mam problem z item'em działko orbitalne z tego tematu -> http://amxx.pl/topic...alko-orbitalne/
Często jest tak że nie działa w kolejnej rundzie tylko po zmianie mapy, a bateria/bomba zostaje na ziemi przez cały czas trwania mapy.
Nie dodałem tego wpisu
g_bUsed[id] = false
bo tak naprawdę to nie wiem gdzie on ma się znaleźć i pewnie to jest przyczyną tego że można je użyć raz na mapę a nie rundę. Co do nie znikających modeli z bateria to nie mam pojęcia czemu zostają.
Prosiłbym o informację
Pozdrawiam.


ROZWIĄZANIE:



Jak nie ma ResetHUD to gdzieś w sma:

public ResetHUD(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED;

	g_bUsed[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED
}
I w plugin_init:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 28.10.2011 14:28

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych