Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 27.10.2011 17:27
Upaleniec (Premium) (t) - Posiada AWP (1/1) + Deagle (1/10) + he (1/8), Kosa(1/1)(PPM+LMP), 150HP bazowe, widocznosc 150/255, 3 dodatkowe skoki, 40 dodatkowej szybkosci i wytrzymalosci
#2
Napisano 27.10.2011 19:20
#3
Napisano 27.10.2011 20:05
#4
Napisano 28.10.2011 10:49
Upaleniec:
Nie testowane.
Załączone pliki
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 28.10.2011 10:52
#5
Napisano 28.10.2011 17:55
To wyżej nie działa ;/
#6
Napisano 28.10.2011 18:06
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 28.10.2011 18:10
#7
Napisano 28.10.2011 18:07
Użytkownik Fili:P edytował ten post 29.10.2011 09:40
#8
Napisano 28.10.2011 18:14
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 180);
}
}
Kolega nie chce aby widoczność była zmniejszona na kosie, a jak na kosie to tak jak juz :
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 180);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
}
#9
Napisano 28.10.2011 18:25
Don to jak z tą kosą w tamtej klasie?
Użytkownik UszaTeK edytował ten post 28.10.2011 18:26
#10
Napisano 28.10.2011 18:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new const nazwa[] = "Upaleniec (Premium)";
new const opis[] = "Posiada M3/XM1014(1/5), Deagle (1/8), he (1/6), Kosa(1/2)(PPM+LPM), 120HP bazowe, widocznosc na nozu 180/255, 1 dodatkowy skok";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014| 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // flaga t w user.ini
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Upaleniec jest klasa premium, nie masz uprawnien by jej uzywac.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 180);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
return;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_XM1014 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#11
Napisano 28.10.2011 21:27
Upalaniec, także nie testowany, ale chyba wiem w czym był błąd wyżej
Na czym polegał błąd? Uświadom mnie
#12
Napisano 28.10.2011 22:00
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codclass_komandor.sma(86) : error 029: invalid expression, assumed zero codclass_komandor.sma(90) : warning 217: loose indentation codclass_komandor.sma(107) : warning 217: loose indentation codclass_komandor.sma(110) : warning 217: loose indentation 1 Error. Could not locate output file codclass_komandor.amxx (compile failed).
#13
Napisano 28.10.2011 22:07
Nie testowane.
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 28.10.2011 22:07
#14
Napisano 29.10.2011 08:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new const nazwa[] = "Upaleniec (Premium)";
new const opis[] = "Posiada M3/XM1014(1/5), Deagle (1/8), he (1/6), Kosa(1/2)(PPM+LPM), 120HP bazowe, widocznosc na nozu 180/255, 1 dodatkowy skok";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014| 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // flaga t w user.ini
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Upaleniec jest klasa premium, nie masz uprawnien by jej uzywac.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_XM1014 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#15
Napisano 29.10.2011 08:45
#17
Napisano 29.10.2011 09:39
#18
Napisano 01.11.2011 08:54
Refresh ;/ Pomoże ktoś?
Pomoże ktoś?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych