Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa błędu MedkitThink w klasie medyk

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.10.2011 09:22

*
Popularny

Witam

jako iż wiele osób ma błąd z klasą medyk a mianowicie
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX]	[0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)

zamieszczam tutaj fixa, aby nie trzeba było tego szukać...

Znajdź
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


Zamień na
public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


Dodatkowo naprawimy błąd ze po wgraniu fixu apteczka nie działa xD

w plugin_init() dodajemy
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");


teraz na końcu pluginu dodajemy
public Nowa_Runda()
{
/* Apteczki */
new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
while(entApteczka > 0)
{
remove_entity(entApteczka);
entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
}
}


następnie podmieniamy całą funkcje public client_disconnect(id) na tą
public client_disconnect(id)
{
/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}


Kompilujemy plik i gotowe! :crazy:
Misiaczek ;c (31.10.2011 20:31):
Fixy zaczerpnąłem ze swojego sklepiku :P bo tam naprawiałem te błędy ;]
Misiaczek ;c (31.10.2011 20:31):
Aktualizacja Fixa

  • +
  • -
  • 11

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.10.2011 14:48

Super ale nie tylko Medyk ma problemy z entity_get_edict :D
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.10.2011 15:24

Super ale nie tylko Medyk ma problemy z entity_get_edict :D


prawie wszystko typu dynamit, rakiety, miny, itp ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.10.2011 17:08

Zgadza się lecz ja akurat podobne błędy miałem z klasą Inwigilator który posiada kamery militarne :)
  • +
  • -
  • 0

#5 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.10.2011 19:48

Crashe i errory ten sposób naprawia jednak psuje leczenie HP, tzn apteczki nie emitują tej "fali", apteczka nie leczy i nie znika po rundzie
założyłem osobny temat także

http://amxx.pl/topic...kiem-nie-leczy/
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.10.2011 18:35

Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 31.10.2011 20:26

Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}


ja tak w standardowym sma mam :P, lecz dodałem instrukcje do 1 postu
  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.11.2011 14:15

Hmm, ja nie mam czegoś takiego jak Think_Apteczki, może o to chodzi ? ;D Mógłbyś mi dodać ? :

public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 04.11.2011 14:15

  • +
  • -
  • 1

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.11.2011 20:24

@Poprawiłem i działa pięknie :D
  • +
  • -
  • 1

#10 smok631

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2012 21:01

ma ktos gotowe te fixy ? Moglby mi ktos je dac tu gotowe bo mam problem z kompilacja
  • +
  • -
  • 0

#11 Venom dnb

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2013 21:13

A nie prosciej bylo dac juz gotowego medyka bez bledow? ;)
  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych