Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug rakietyZmienione dmg a ciagle takie samo

CoD Nowy bug rakieta

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 M3nt0s

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:SM
  • Lokalizacja:Ass
Offline

Napisano 23.10.2011 12:21

Otoz mam kilka klas z rakietami miedzyinnymi:

MrRakieta ma 2 rakiety i takie dmg z nich
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.9, ent, (1<<24));

Duch ma 5 rakiet i takie dmg z nich
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.4, ent, (1<<24));


Teraz o co chodzi w bugu? Otoz przy max inteligencji duch i MrRakieta bija po tyle samo z rakiety czyli 8k, a powinno byc MrRakieta 18k duch 8k. W czym tkwi problem? Czy jesli zmniejsze jednej klasie dmg z rakiety to ustawia sie to na wszystkie? Da sie to jakos naprawic?


Dodam iz gdy ustawie duchowi taki dmg:
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.9, ent, (1<<24));

To wszystkie klasy bija po 18k z rakiety:)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, bug rakieta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych