Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Bomb explode


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 szogun12393

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.10.2011 23:59

Witam, mam problem z pluginem pod linkiem : http://amxx.pl/topic...e-3-sounds-v03/

Instaluje tak jak trzeba podmieniam muzykę pod swoją i nie działa. Wie ktoś może o co chodzi?

Muzykę która chcę podmienić nazywa się soundbomb.mp3
O to Sma:

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,0)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/soundbomb.mp3")

}
}
#define czas 15

Cytat
precache_sound("misc/soundbomb.mp3")

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2011 00:21

To jest tak , mam ten sam plugin na serwerze i powiem ci ze moze ci jakas nuta niedziałac , tak jak w roundsound i nic nato nieporadzisz , ale niezawsze :) , zmieniasz nazwy nutek na swoje - ok , a kompilujesz plik .sma na .amxx ? , jezeli nie to w tym jest blad . Skompiluj to jak masz kompilator w kategori scripting i plik amxx który otrzymasz wrzuc na serwer zrestartuj go i gotowe :D
Masz jakies pytania , czegoś niewiesz , pisz ...

Użytkownik Dudek1921 edytował ten post 23.10.2011 00:23

  • +
  • -
  • 0

#3 szogun12393

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.10.2011 00:29

Dudek1921 komplikuje ten plik i nie działał mi.
  • +
  • -
  • 0

#4 Dudek1921

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2011 00:31

Yy kompilujesz ? i niemozesz skompilowac czy skopilowałes i wrzuciłes wszystko jak trzeba i niedziała ?

Ziomek , jezeli niemozesz skompilowac , to daj mi tutaj .sma cały i ja ci zrobie , a tak ogolnie w tym wycinku z .sma twoim jest 1 nutka pokazana , tylko 1 jest ? , jezeli tak , no to raczej niebedzie działac bo to jest plugin na 3 dzwieki bomby , które leca losowo

Użytkownik Dudek1921 edytował ten post 23.10.2011 00:41

  • +
  • -
  • 0

#5 szogun12393

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.10.2011 09:36

To jest całe sma, jest nie przerobione. Jak możesz przerób ją. Nazwa muzyki mojej nazywa się soundbomb. I ustaw by muzyka leciala gdy zostanei 15 sec do wybuchu.


	/* --| CSPedia.pl - zapraszamy! */
	#include <amxmodx>
	#include <csx>
	
	#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
	#define VERSION "0.3"
	#define AUTHOR "Simivar"
	
	public bomb_exploding () {
	new losowo = random_num(0,2)
	
	switch(losowo) {
	case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba.mp3")
	case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba1.mp3")
	case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba2.mp3")
	}
	}
	#define czas 10
	//
	
	//
	
	new g_c4timer, pointnum;
	new bool:b_planted = false;
	
	new g_msgsync;
	
	public plugin_init()
	{
	/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
	/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
	register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
	
	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
	
	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
	
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
	}
	
	public newRound()
	{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
	}
	
	public endRound()
	{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	}
	
	public bomb_planted()
	{
	b_planted = true;
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
	dispTime()
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
	}
	
	public bomb_defused()
	{
	if(b_planted)
	{
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
	}
	
	}
	
	public bomb_explode()
	{
	if(b_planted)
	{
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
	}
	
	}
	
	public dispTime()
	{
	if(!b_planted)
	{
	remove_task(652450);
	return;
	}
	
	
	if(g_c4timer >= 0)
	{
	if(g_c4timer > 13) {
	set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
	}
	else if(g_c4timer > 7) {
	set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
	if(g_c4timer == czas) {
	set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
	}
	}
	else {
	set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
	}
	
	ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
	
	--g_c4timer;
	}
	
	}
	
	public plugin_precache()
	{
	precache_sound("misc/bomba.mp3")
	precache_sound("misc/bomba1.mp3")
	precache_sound("misc/bomba2.mp3")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
	}

Użytkownik szogun12393 edytował ten post 23.10.2011 09:36

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych