Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Czapka na komendę.

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 szwinguś

    trololololo

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 22.10.2011 23:52

Siemka, poprosiłbym o plugin że jak ktoś z dostępem do flagi H [T] założy mu się czapka ;]
Jeżeli ktoś jej nie ma [dostępu] pojawi się komunikat ;]
http://www.speedysha...4857/scream.mdl
Link do modelu ;]

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.10.2011 07:48

model do folderu models/
#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <hamsandwich> 

new g_bwEnt[33]
new g_CachedStringInfoTarget

public plugin_init() {
	register_plugin( "Santa Hat", "1.2", "xPaw" );
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	g_CachedStringInfoTarget = engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" )
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/scream.mdl")
}
public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) 
{
	if(is_user_alive(player)) 
	{
		new iEnt = g_bwEnt[ player ];
		if( !pev_valid( iEnt ) ) 
		{
			g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget )
			set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW )
			set_pev( iEnt, pev_aiment, player )
			engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/scream.mdl" )
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 szwinguś

    trololololo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.10.2011 19:11

Dzięki, ale tu nie ma na flagę i wiadomości z tego co wyczytałem z kodu :<
Oraz komendy ;]

amxx.pl/topic/557-admin-mark-12/
Może to jest dobry trop ? ;]

Użytkownik szwing. edytował ten post 23.10.2011 19:13


#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.10.2011 08:14

Try

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init() {
register_plugin("Czapka", "0.1", "MarWit")
register_clcmd("say /czapka", "cmdCzapka")
}

public plugin_precache()
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/scream.mdl")

public cmdCzapka(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(fm_find_ent_by_owner(-1, "player_hat", id)))
return PLUGIN_CONTINUE

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu :(")
return PLUGIN_CONTINUE
}

new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(iEnt, pev_classname, "player_hat")
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, "models/scream.mdl")
set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
set_pev(iEnt, pev_aiment, id)
set_pev(iEnt, pev_owner, id)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
new iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "player_hat", id)
if(pev_valid(iEnt))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 24.10.2011 08:15

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 szwinguś

    trololololo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 26.10.2011 20:39

Nie działa :<

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 27.10.2011 13:43

Zamien "!pev_valid(fm_" na "pev_valid(fm_"

Użytkownik MarWit edytował ten post 27.10.2011 13:44

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 szwinguś

    trololololo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:195
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 29.10.2011 11:04

Nie rozumiem :(

#8 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 29.10.2011 13:59

miałeś podmienić w kodzie tą komendę co on podał. Łap jego poprawkę:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
public plugin_init() {
register_plugin("Czapka", "0.1", "MarWit")
register_clcmd("say /czapka", "cmdCzapka")
}
public plugin_precache()
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/scream.mdl")
public cmdCzapka(id)
{
if(!is_user_alive(id) || pev_valid(fm_find_ent_by_owner(-1, "player_hat", id)))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz dostepu :(")
return PLUGIN_CONTINUE
}
new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(iEnt, pev_classname, "player_hat")
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, "models/scream.mdl")
set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
set_pev(iEnt, pev_aiment, id)
set_pev(iEnt, pev_owner, id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
new iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "player_hat", id)
if(pev_valid(iEnt))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych