Witam jak dodać do klasy ze by zadawała więcej obrażeni ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.10.2011 18:43
#2
Napisano 22.10.2011 18:50
Wzoruj się na pluginie w tym temacie -> http://amxx.pl/topic...d-by-sebul-v02/
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 22.10.2011 19:15
a po co mi silnik awpmod ??!!
#4
Napisano 22.10.2011 19:21
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, dmg+10); //tutaj zmieniasz obrażenia
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 22.10.2011 19:22
thx goliath
#6
Napisano 22.10.2011 19:24
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych