Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu "spree"

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mac Pherson

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 24.10.2011 15:35

Witam

Prosiłbym o przerobienie pluginu tak by wyświetlało się tak:
[~] Najlepszym graczem rundy byl: Nick gracza
[~] Ukatrupil X osob z czego strzelil X HS'ow
[~] H@ serwera jest XYZ

I gdyby się dało zrobić tak żeby nie było tego Szaleństwo zabijania tylko samo to co wyżej.
Byłbym bardzo wdzięczny. I jak można to żeby zostało to w say bo teraz chyba tak jest.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32

//#define DEBUG

new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg","onDeath","a");
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
	register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
	register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
	register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")  
	g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
	g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
	register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
	g_points[id][0]=0;
}
resetRound(id){
	g_pointsThisRound[id][0]=0;
}
public resetAllThisRound(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		resetRound(i);
}
public resetAll(){
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		reset(i);
}
public onEndRound(){
	if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
		set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
	new bool:double=false;
	new id=0;
	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
		if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
			if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
				double=true;
			}
			else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
				id=i;
				double=false;
			}
		}
		else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
			id=i;	
			double=false;
		}
	}
	if(!double && id){
		new szNick[33];
		get_user_name(id,szNick,32);
		ColorChat(0, BLUE, "~^x01 Najlepszy  wynik^x04 %s^x01",szNick);
		ColorChat(0, BLUE, "~^x01 Zdobyl^x04 %d^x01 fragow",g_pointsThisRound[id][0]);
	}
}
public client_putinserver(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
	reset(id);
	resetRound(id);
}
public onDeath(){
	new kid=read_data(1);
	new vid=read_data(2);
	log_amx("%d->%d",kid,vid);
	if(!is_user_connected(kid)){
		reset(vid);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
	g_points[kid][0]++;
	g_pointsThisRound[kid][0]++;
	
	if(read_data(3)){
		g_points[kid][1]++;
		g_pointsThisRound[kid][1]++;
	}
	if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
		new szVicNick[33],szKilNick[33];
		get_user_name(vid,szVicNick,32);
		get_user_name(kid,szKilNick,32);
		ColorChat(0, BLUE, "~^x01 Szalenstwo zabijania^x04 %s^x01",szVicNick);
		ColorChat(0, BLUE, "~^x01 Zabil^x03 %d^x01 graczy w tym^x03 %d^x01 hs'ow",g_points[vid][0],g_points[vid][1]);
		ColorChat(0, BLUE, "~^x01 Zatrzymane przez^x04 %s^x01",szKilNick);
	}
	reset(vid);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
	if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
		return PLUGIN_HANDLED;
	client_print(id,print_console,"----------Points------------");
	new Players[32];
	new playerCount, id2;
	get_players(Players, playerCount);
	for ( new i=0; i<playerCount; i++){
		id2 = Players[i];
		client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
	}
	client_print(id,print_console,"--------------------------");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif


Pomoże ktoś z tym??

Pomoże ktoś bardzo bym prosił albo chociaż może ktoś nakierować jak to zrobić

Załączone pliki


Użytkownik Aleksy edytował ten post 22.10.2011 18:34

http://www.CSMagic.pl ----> Nowa sieć, nowy zespół, super serwery!
Dołączona grafika
Szukam osób znających się na pisaniu pluginów do sieci!
Możemy się dogadać na jakich warunkach





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych