Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Atakujący
#1
Napisano 18.10.2011 12:27
Bo jest taki problem że mam dwa pluginy i w jednym atakujący zabija swoją ofiarę z jakieś mocy (piorun, kusza, totemy)[Diablomod] no i są logi że w "drugi" plugin nie umie rozpoznać atakującego po przez użycie funkcji get_user_attacker.
#2
Napisano 18.10.2011 12:57
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
Za ent możesz podstawić ID atakującego gracza jeżeli o to Ci chodzi.
#3
Napisano 19.10.2011 13:48
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id) && is_user_connected(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];
get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);
get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}Zmieniłem na :
stock UTIL_Kill(killer, victim, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){
new Float:fHP;
pev(victim, pev_health, fHP);
set_pev(victim, pev_health, 1.0);
UTIL_Damage(killer, victim, fHP, damagebits, ent, szWeapon);
}
stock UTIL_Damage(attacker, victim, Float:fDamage, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){
static info_target = 0;
if(!info_target)
info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
if(pev_valid(ent))
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
else{
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target);
set_pev(ent, pev_classname, szWeapon);
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits);
set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME);
}
}Ale w logach nadal :
L 10/19/2011 - 14:11:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "VIP_3.2.amxx") L 10/19/2011 - 14:11:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 10/19/2011 - 14:11:39: [AMXX] [0] VIP_3.2.SMA::Damage (line 63) L 10/19/2011 - 14:14:10: Invalid player id 0Nie przeszkadzało by mi to gdyby nie fakt że wielkość pliku z logami to niekiedy kilka MB...
Użytkownik KariiO edytował ten post 19.10.2011 13:48
#4
Napisano 19.10.2011 14:02
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 19.10.2011 14:03
#5
Napisano 19.10.2011 14:33
Ostatecznym wyjściem będzie chyba złączenie pluginów.
#6
Napisano 19.10.2011 14:40
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#7
Napisano 21.10.2011 20:03
daj sma vipa
Odświeżam.
Odświeżam.
Załączone pliki
#8
Napisano 21.10.2011 20:07
Użytkownik Stachuu ?? edytował ten post 21.10.2011 20:07
#9
Napisano 21.10.2011 20:51
#10
Napisano 22.10.2011 17:49
to przy np zręczności i tak pokazuje bledne dane o ilosci zadanego hp ( bo leczy zadane obr )
Jesli masz oparte na hamsandwich dodaj w diablo
ze jeśli ma vpia
damage*=x
#11
Napisano 31.10.2011 21:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







VIP_3.2.amxx







