http://amxx.pl/topic...-bf2-awp-block/
ten plugin trzeba przerobic zeby blokowal scout-a chyba wszystko jasne?
A i napiszcie co chcieli byscie w zamian tylko nie przesadzajcie
Użytkownik Mamorr edytował ten post 18.10.2011 09:07
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.10.2011 09:04
Użytkownik Mamorr edytował ten post 18.10.2011 09:07
Napisano 18.10.2011 09:06
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> new bool: firstRound = false; new bool: firstRoundChecked = false; public plugin_init() { register_plugin( "AWP BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" ); register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0 register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0 register_event( "CurWeapon", "pCurWeapon", "be", "1=1" ); // 2 register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1 register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3 } /* 1 */ public pRoundStart() { if ( firstRound ) { firstRoundChecked = true; firstRound = false; } } /* 2 */ public pCurWeapon(id) { if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_SCOUT ) ) fm_strip_user_gun( id, CSW_SCOUT ); } /* 3 */ public pRoundEnd() { if ( firstRoundChecked ) { firstRound = false; firstRoundChecked = false; } } /* 0 */ public pRestart() { firstRound = true; firstRoundChecked = false; }
Napisano 18.10.2011 11:38
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych