Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty awp plugintrzeba przerobic na anty scout


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mamorr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bzk
Offline

Napisano 18.10.2011 09:04

Witam chciałbym na BF2 wgrać plugin który blokuje SCOUT-a na 1 rundzi (rozgrzewkowej/na pistolety)
http://amxx.pl/topic...-bf2-awp-block/
ten plugin trzeba przerobic zeby blokowal scout-a chyba wszystko jasne?
A i napiszcie co chcieli byscie w zamian tylko nie przesadzajcie :D

Użytkownik Mamorr edytował ten post 18.10.2011 09:07

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.10.2011 09:06


#include <amxmodx>

#include <fakemeta_util>

 

new bool: firstRound = false;

new bool: firstRoundChecked = false;

 

public plugin_init() 

{ 

    register_plugin( "AWP BLOCK IN FIRST ROUND", "1.0", "Raku/Kamazz" );

 

register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0

register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0

 

register_event( "CurWeapon", "pCurWeapon", "be", "1=1" ); // 2

 

register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1

register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3

}

 

/* 1 */

public pRoundStart()

{

if ( firstRound )

{

firstRoundChecked = true;

firstRound = false;

}

}

 

/* 2 */

public pCurWeapon(id)

{

if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_SCOUT ) )

fm_strip_user_gun( id, CSW_SCOUT );

}

 

/* 3 */

public pRoundEnd()

{

if ( firstRoundChecked )

{

firstRound = false;

firstRoundChecked = false;

}

}

 

/* 0 */

public pRestart()

{

firstRound = true;

firstRoundChecked = false;

}

  • +
  • -
  • 0

#3 Mamorr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bzk
Offline

Napisano 18.10.2011 11:38

Hmm niedlugo wgram i powiem czy dziala ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych