Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Nożownik

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#61 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.11.2011 19:26

na co tu colorchat? O.o
Warning: Symbol is never used: "ColorChat" on line 542
po polsku
Uwaga: Symbol nie był używany: "ColorChat" w linii 542

czyli po prostu zmienna do wywalenia...

SeeK

nie wiedziałem o tym :( wiesz może jak to naprawić ?


dlatego cod_inflict damage nie używam...
użyj tego.
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, idzaatakowanego, ent, atakujacy, float(LiczbaObrazen) , 1);

  • +
  • -
  • 0

#62 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.11.2011 23:17

Naprawiłem tą niewidzialność :) I testowałem tą klasę działa sprawnie :D

Spoiler


#63 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 23.11.2011 10:10

proszę usun slady krwi
  • +
  • -
  • 0

#64 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.11.2011 13:22

Dołączona grafika
Jeżeli chcesz zwiększyć ilość noży :

W public cod_class_enabled(id), szukasz :

noze[id] = 20

i zmieniasz na swoją wartość np : noze[id] = 15

Następnie :

W public pokaz_informacje(id), szukasz :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

i zmieniasz na swoją wartość np. : ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / 20]", noze[id])

I jeszcze tutaj :
W public Spawn(id), szukasz :
noze[id] = 20
i zmieniasz na swoją wartość.



A nie lepiej zrobić cvara który ustawia ilość noży, i w pokaz informacje dać to zamiast tamtego :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Noze : %d / %d]", noze[id], get_cvar_num("nazwa_cvara"))

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 26.11.2011 13:23

  • +
  • -
  • 0

#65 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 28.11.2011 15:17

Twoja klasa wywala błędy przy kompilacji i nie da się pobrać modelu .


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_knifer.sma(545) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
codclass_knifer.sma(545) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
codclass_knifer.sma(545) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
codclass_knifer.sma(545) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
codclass_knifer.sma(545) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"
Header size: 2684 bytes
Code size: 23548 bytes
Data size: 10408 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 53024 bytes

5 Warnings.
Done.

Użytkownik LionHeart edytował ten post 28.11.2011 15:34

  • +
  • -
  • 0

#66 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.11.2011 19:10

Link do modelu : PRZEKLEJ - W Throw .rar. - Filmy, muzyka, zdjęcia

Oraz .amxx klasy

Załączone pliki



#67 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 29.11.2011 13:57

Sprawdzę czy działa jak w opisie. Jeśli tak daje plusika ;]
  • +
  • -
  • 0

#68 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.12.2011 18:38

hmmm, klasa nie dostaje perków, gdy zabija z rzutu nożem. ktoś to naprawi?
  • +
  • -
  • 0

#69 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 18.12.2011 10:30

a co do tego błędu : " Run time error 10 (plugin "codclass_knifer.amxx") (native "cod_inflict_damage") " to jak na razie to to w niczym nie przeszkadza . Tzn. klasa działa poprawnie mimo iż wyskakuje ten błąd w konsoli . Jak będę wiedział jak to postaram się także to naprawić /

czy ktoś wpadł już jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#70 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.12.2011 17:06

L 12/30/2011 - 16:58:10: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_nozownik.amxx") (native "cod_inflict_damage") - debug not enabled!
L 12/30/2011 - 16:58:10: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

mam taki error log wie ktoś czemu? oprócz zmiany XP i ilości noży nic nie zmieniałem (jeszcze nazwe sma zmieniłem i tyle)

i teraz to już jedyny problem jaki mam

Użytkownik Sangre edytował ten post 30.12.2011 17:09


#71 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.12.2011 02:20

dodaj debug po codclass_nozownik.amxx

#72 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.12.2011 17:18

dodałem - crash serwera jeden po drugim w odstępach 30s

#73 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.01.2012 14:42

pokaż logi

#74 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.01.2012 15:45

puste niestety.
ale i tak juz nie ważne. mam komplet klas na serwie

#75 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 17.01.2012 21:17

buguje serwa, czasem inne klasy są całkowicie niewidoczne ;<
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#76 Windsor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2012 14:59

Nazwa: Nozownik
Zdrowie: 30 (130hp na start)
Inta: 0
Wytrzymalosc: 15
Kondycja: 60
Bronie: Deagle, nóż
Opis: Noże do rzucania (nóż +r) 1/1 z noża

I teraz tak chce aby ta klasa miala 30 noży do rzucania co runde i żeby zabierały one tak około 80dmg, tylko chce aby te noze tak rzucano realnie czyli żeby one spadały po jakims czasie (aby trafic w ofiare trzeba troszke wyzej mierzyc wiecie oco chodzi:P) Rzucanie nozy: trzeba trzymac w rece noz i nacisnac R
i do tego 1/1 z noża ppm (prawy przycisk myszy)

to tyle proszę o plik SMA i AMXX


kto mi ta klase zrobi lapie spooro plusikow :)
  • +
  • -
  • 0

#77 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 23.11.2013 22:10

Przepraszam za odświeżanie ale mam problemik

 

* Niewidzialność w 100% - nie działa po update również nie , dopiero po rzuceniu 1 nożem to działa
* Po skoczeniu komuś na głowę zabiera HP - po wskoczeniu komus na glowe wywala serwer (a dokładniej całego cs-a)
* Może wykonać 3 skoki w powietrzu - Moze wykonac 4 skoki w powietrzu ( dla mnie lepiej niż 3 )

 

Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc i to naprawić , ewentualnie ja komuś się nie chce naprawiać to usunąć te po wskoczeniu komuś na głowę , zabiera HP


  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#78 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 15.01.2020 14:52

czy da rade ktoś z tej klasy wyciągnąć tylko kod odpowiedzialny za zostawianie śladów ?


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#79 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.01.2020 14:17

new g_decalSwitch[33]
register_event("DeathMsg","death_event","a")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id){
	if(is_user_alive(id)){ 
		new param[1]
		param[0] = id
		if(!task_exists(4247545 + id))
			set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b") 
	}
}
public death_event()
{
	new id = read_data(2)

	remove_task(4247545+id)
}
public make_footsteps(param[])
{
	new id = param[0]
	if(!is_user_alive(id) || get_speed(id) < 120) return
	new origin[3]
	get_user_origin(id, origin)
	if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck) == 1)
		origin[2] -= 18
	else
		origin[2] -= 36
	new Float:velocity[3]
	new Float:ent_angles[3]
	new Float:ent_origin[3]
	new ent
	
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, ent_origin)
	
	ent = create_entity("info_target")
	if(ent > 0)
	{
		ent_angles[0] = 0.0
		if(g_decalSwitch[id] == 0) ent_angles[1] -= 90
		else ent_angles[1] += 90
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, ent_origin)
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, ent_angles)
		VelocityByAim(ent, 12, velocity)
		remove_entity(ent)
	}
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin)
	write_byte(116)
	write_coord(origin[0] + floatround(velocity[0]))
	write_coord(origin[1] + floatround(velocity[1]))
	write_coord(origin[2])
	write_byte(decals[g_decalSwitch[id]])
	message_end()
	g_decalSwitch[id] = 1 - g_decalSwitch[id]
	return
}
public client_disconnect(id){
	remove_task(4247545+id)
}

Rivit (16.01.2020 14:19):
moze byc niekompletne o jakieś tablice globalne, więc wystarczy je pododawać

Użytkownik TibacK edytował ten post 16.01.2020 14:18

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych